Gå til innhold

Disk. om bremser: er tromler nok på 270 hk ?

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

Originally posted by maxgets

Det sier jo litt om hvor lur du er og da...:rolleyes:

Har du aldri kjørt på en motorvei eller? Muttern kjørte med snitt på 143 km\t fra Tønsberg til Sandvika i traffikk med en sur 206, så da bør jo iallefall "erfaren grisekjørere" klare det uten at det er noen big deal!

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by triggerhappy

Har du aldri kjørt på en motorvei eller? Muttern kjørte med snitt på 143 km\t fra Tønsberg til Sandvika i traffikk med en sur 206, så da bør jo iallefall "erfaren grisekjørere" klare det uten at det er noen big deal!

Trigger., Takk for at du selv skjønneer litt.. Nordbytunnelen er en 70sones tunnel. mamam kjører mellom 145 og 150km/T hver vei både til hytta og tilbake hjem igjen!

JEg lager et lite klipp nå skal dere få se forhold man FETT kan kjøre i minst 180-200 til...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Vel. Du sa 213 km/t sist, og gangen før der igjen. Det er det flere vitner på.

du homsegutt. hadde mora di lært deg å bruke den drtten du fikk da du ble født kalt en HJERNE! så hadde du klart å skille forsjell på TOPFART på biln 213 og å kjøre max med henger i 195!

Eller er du helt lobotomert!=??

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rdl, du er en jævla tulling og nå synes jeg du burde holde kjeft, i stedet for å sitte å slenge dritt til alle og enhver.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan dere se et klip fra kl 14 på fredg.. bra med trafikk fortsatt kjørbart! ta en titt på klippet funker fett å kjøre fort og trygt! jævla tåper....

filmen.....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

RDL: Hva synes sponsorene dine om meningene dine;)

Hva faen tror du egentlig?? DEM SMILER OG ER GRISE GLADE!!

for jo mer efaenskap jeg gjør og viser bila mine .... dest mere reklame er det for dem!......

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

rdl, du er en jævla tulling og nå synes jeg du burde holde kjeft, i stedet for å sitte å slenge dritt til alle og enhver.

jeg syns selv du kan holde kjeft je...... for her er det jeg som blir kritisert da har jeg full rett til

å forsvare meg!...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo bare møkka kasting her jo.. ikke så mye om bremser , burde kanskje bytte topic til "sleng masse dritt til hverandre her" ;)

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

jeg er den typen som bremser mye med motor....

Du virker som typen som bremser i oppoverbakkene. :D

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Du virker som typen som bremser i oppoverbakkene. :D

Og du virker faen så håpløs til å skjønne en dritt!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke moderatorer hive rdl..

Han forsurer hele forumet med den patetiske drittkastingen og banningen sin hele tiden. Alle ser jo nivået han ligger på, ikke rart man blir provosert.

Fyren kan jo ikke si en setning uten å banne og alle er dum mens han er smart osv..

Uff... ekkel fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondaen

Han forsurer hele forumet med den patetiske drittkastingen og banningen sin hele tiden. Alle ser jo nivået han ligger på, ikke rart man blir provosert.

Fyren kan jo ikke si en setning uten å banne og alle er dum mens han er smart osv..

Uff... ekkel fyr.

Jeg vil vel si at dere som kritiserer Robert holder et enda lavere nivå.

Såvidt jeg vet følger forøvrig Robert alle regler for forumet her..

(på den annen side er jo ikke det noen garanti for å ikke bli sletta som bruker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondaen

Uff... ekkel fyr.

Han har blitt kasta ut, men han ville ikke dra også ble han sur og sa takk for seg og at vi var en haug med idioter osv. Nå er han tilbake(og c0rvett som også ble hvid ut og kaller seg Ascona nå) i full sving igjen og gjør sitt beste for å forsure hele forumet.

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Dette er noe av det morsomste jeg har lest på leeeenge :D

Det eneste jeg har å tilføye, er at ingen bør tvile på at OZzzt kommer på banen med bilen sin, og han har ikke vært så prektig at han ikke tør bruke den bilen enda iallefall ;)

Hvis RDL henger på OZzzt i EN hel runde, så tar jeg av meg hatten for dèt iallefall! ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår