bmn Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hvordan ser motorfestet foran på en golf gti 16v 86mod ut? Noen som har bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hvis du ser nøye etter her på dette bildet så ser det slik ut... Jeg har liggende hele fremre travers med motorfestet til 16v om du skulle trenge. Du bor jo i Trondheim, ikke lyst å la meg prøve din ecu for å se om det er min som er gåen siden ikke speedoen virker?? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmn Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 ok takk mann! Sjekk Pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 You're welcome! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg