300ZX Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Blå skyline spottet i kristiansund. Noen som har bilder eller mere info om denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Antagligvis ny bilen til 911ruf her på forumet,han fyren eier big-wheels i kristiansund... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 http://www.tp-r.com/minesr32.asp Så den med egne øyne i går, rimelig syk den der ja. :D Dette er vel Mr. Big-wheels 2. Skyline GTR.... Jaggu ikke verst! Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 heisann,er min ja....takk til http://www.tp-r.com for import av min gtr nr 2;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hvor mye måtte du ut med de?! Har hatt den gleden av å se den hvite når dere stoppa på strandtorget på lillehammer. da dere hadde med imprezaen og.. Hvordan gikk det med transport skadene? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hvor mye måtte du ut med de?! Har hatt den gleden av å se den hvite når dere stoppa på strandtorget på lillehammer. da dere hadde med imprezaen og.. Hvordan gikk det med transport skadene? du kan høre med tp-racing for pris,så skaffer han noe...begge bilene er til retting og lakkering så di kommer vel på veien ganske snart;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Han der må faen meg ha mye penger og stort forplantings organ. Hører rykter om bortimot 1000 hester!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Han der må faen meg ha mye penger og stort forplantings organ. Hører rykter om bortimot 1000 hester!!!! rykter går.. :s på lillehammer klarte en å si det var en 200sx med skyline motor.. på nett sida står det 5-600, til venninda mi som satt på med han på lillehammer hadde han sagt rundt 700 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Fet bil uansett. De som tror at dette er en 200sx med skyline motor bør vaske munnes sin og kjøpe seg briller!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Fet bil uansett. De som tror at dette er en 200sx med skyline motor bør vaske munnes sin og kjøpe seg briller!!!! je holdt på å dra til fyren i tryne når han sa det.. hehe *flaks, for han bare vidreformidla det en kompis av han sa.. * :rolleyes: Synd jeg ikke fikk sett den da den var her, hørte den gikk GODT! Vakke helt våken når GTI_BIACH sendte mld " Jeg kjører skyline.. weeee" så kom meg ikke til byen tidsnok :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 du kan høre med tp-racing for pris,så skaffer han noe...begge bilene er til retting og lakkering så di kommer vel på veien ganske snart;) Ble nesten litt irritert når jeg så skjermen på den hvite.. hehe Ble de tatt inn i containere egentlig? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 De er tatt inn i containere ja. Den hvite er inne for retting og lakkering nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 rykter går.. :s på lillehammer klarte en å si det var en 200sx med skyline motor.. på nett sida står det 5-600, til venninda mi som satt på med han på lillehammer hadde han sagt rundt 700 må vel bestille time på bjørnstad og få sett om di finner noe guffe under panseret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ble nesten litt irritert når jeg så skjermen på den hvite.. hehe Ble de tatt inn i containere egentlig? dårlig lasting av containerne ja....menmen....blir da rettet og lakket rosa nå da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 dårlig lasting av containerne ja....menmen....blir da rettet og lakket rosa nå da;) Fin bil ja, men er ikke rosa litt sånn oppbrukt farge på Impreza og Skyline`s? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg