Gå til innhold

Jlaudio prosjekt i en 525IX

Ranger emnet

Nautiluz

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir nok ikke noen flere bilder på en liten stund. Har begynt på ett annet prosjekt nå. Som da inne holder dette:

IMG_00721_001.jpg

:hondakick

DSC00075.jpg

Garret GT40

DSC00071.jpg

Intercooler av størrelse stor nok.

Skal heller da ha jlaudio anlegget i denne bilen. Hvertfall en del av det ettersom jeg har lyst til å spare litt vekt..

Slenger inn:

1stk Jlaudio 13W7

2stk Jlaudio 1000/1

Forsterker til frontsettet er ikke helt sikkert enda siden dette og skal byttes.

Er og blir en Focal person. Så Jlaudio får vike for dette.

10102-Focal_Utopia_Beryllium.jpg?PHPSESSID=fc84808ce24c4ddf148c7af7d171e27b

Så nå må dashborde bygges om igjen.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, gutta som dere som gjør at folk orker å hive seg på store prosjekter, eller bare prøve å få til fin lyd i bilen selv om det ikke koster skjorta.

Ser fram til en ny tråd ifra deg nautiluz med den nye bilen.

Ja, er vel på tide å få sparket den i gang snart. Sitter enda å planlegger hvordan en kan lage ett sann anlegg portabelt. Vil jo kjøre litt på bane osv.

uten å ha 150kg i bagasjen.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når forventes bilen å stå klar? altså motor og slikt :)

Heh... nå har jeg brendt meg så mange ganger på deadliner at jeg sier til neste år en gang jeg. :p Får se hvor mye jeg får gjort i vinter. Håper på å få ryddet og fikset litt i garasjen så det blir litt bedre muligheter til å stå der å fikse på ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh... nå har jeg brendt meg så mange ganger på deadliner at jeg sier til neste år en gang jeg. :p Får se hvor mye jeg får gjort i vinter. Håper på å få ryddet og fikset litt i garasjen så det blir litt bedre muligheter til å stå der å fikse på ting. :)

ok. er jeg frekk om jeg spør pent om å få sitte på en gang? hehe

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet du kan ringe meg? hellothere

ok. er jeg frekk om jeg spør pent om å få sitte på en gang? hehe

du stiller bak meg fatality

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider