Gå til innhold

www.golf2.no

Ranger emnet


Sonick

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som er interiserte i domenet http://www.golf2.no ?

 

Eller som eventuelt kan være behjelplige i å lage et system der de som har golf 2 kan legge ut bilder og info om bilene sine ?

 

 

Skulle gjerne ha hjelpet til men jeg kan desverre ikke Php.

Finnes det ikke noen ferdige script man kan bruke da?

Jeg kikket litt på hotscrips.com men har ikke funnet noe ennå men jeg skal si i fra hvis jeg finner noe.

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell litt mer om hva slags server domenet viser til, hva serveren støtter for noe, og hva slags system du ønsker.

 

Er altfor lenge siden jeg drev med koding i PHP og MySQl, men Php'en skal jeg alltids klare å få fat i igjen, men orker ikke begynne og lære meg MySQL igjen. Men om du/dere trenger hjelp til noe små koding, kan jeg jo se hva jeg får til:)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er interiserte i domenet http://www.golf2.no ?

 

Eller som eventuelt kan være behjelplige i å lage et system der de som har golf 2 kan legge ut bilder og info om bilene sine ?

 

Interresert vil si? Ta over, kjøpe av deg ??

Om det er snakk om overtagelse av domenet etc. Så er jeg muligens interresert.

Da kommer jeg til å ordne hele siden, med diverse saker og ting + innspill fra andre, og i tillegg blir det jo crew.

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, og finne et script man kan ta som utgangspunkt er vel ikke så vanskelig. Men jeg kan sjekke litt rundt, har noen greier liggende og, om dette kan være av intresse. Har holdt på litt med php, så dette skal vel kan ordne seg. Bare bruke en gjestebok som utgangspunkt det, og modde litt.

------------------------------------------------

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Bare bruke en gjestebok som utgangspunkt det, og modde litt.

Ehm jah... Det blir jo kjempebra :rolleyes:

Det beste er å lage det fra scratch så man får det helt som man vil...

Og hvis kunnskapen din går utpå at du ikke kan det, men bare kopierer litt fra en gjestebok og bruker "klipp og lim" så tror jeg ikke at du er den rette for dette 'prosjektet" ...

(No offence) :)

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig på Ztilongz der altså.

Joda, selvfølgelig kan det også fungere å bruke klipp og lim metoden, men dette vil overhode ikke bli holdbartnok i lengden, man må tenke seg litt om før man begynner på et slikt prosjekt. Tar jeg ikke helt feil, har http://www.golf2.no potensiale til å bli en mega side, med utrolig mange brukere, tenk alle om har golf 2?:)

 

Som sagt, jeg er med om noen andre er med.

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også litt redd at dette skal bli et system som noen snikrer i sammen å får til å vrike , men som får 500 brukere for så å krasje ... blir bare kaos ..

 

Kan vurdere å betale noen kr om det er noen som virkelig kan sette opp et script som får dette til å fungere slik som tenkt.

 

Min filosifi :

 

Hver bruker kan logge seg inn å legge inn info og bilder om sin bil. Etter en hoved del kan en under legge inn "prosjekt" innlegg under der.

 

Dette skal ikke være et forum , bare ren skjær info.

En gjeste bok med komentarer til hver bruker kan være aktuelt..

I så fall kun en kommentar fra hver bruker - og en må være bruker for å skrive inn.

 

 

Alle brukere får samme oppsett på sin side.

 

Sidene kan senere utvides til at brukerene kan legge inn "Reperasjon manualer" eller "modifikasjons manualer" til hjelp for andre ...

 

Forum vil jeg bare inn til videre fåreslå å linke hertil....

 

Selfølgelig Må brukerene kunne gi påeng på bilene til andre brukere.

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neij, nå missforsto dere nok litt her. Det jeg mente med gjestebok, var at man må ha samme grunnfunksjon. Bygger man videre på det, kan det jo bli riktig bra. Og det og lage en gjestebok i php er ikke veldig vanskelig. Men man kan jo bygge videre på det, om dere skjønner? Og bruke database, osv. Så går ikke ut på noe klipp og lim her nei.

------------------------------------------------

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også litt redd at dette skal bli et system som noen snikrer i sammen å får til å vrike , men som får 500 brukere for så å krasje ... blir bare kaos ..

 

Kan vurdere å betale noen kr om det er noen som virkelig kan sette opp et script som får dette til å fungere slik som tenkt.

 

Min filosifi :

 

Hver bruker kan logge seg inn å legge inn info og bilder om sin bil. Etter en hoved del kan en under legge inn "prosjekt" innlegg under der.

 

Dette skal ikke være et forum , bare ren skjær info.

En gjeste bok med komentarer til hver bruker kan være aktuelt..

I så fall kun en kommentar fra hver bruker - og en må være bruker for å skrive inn.

 

 

Alle brukere får samme oppsett på sin side.

 

Sidene kan senere utvides til at brukerene kan legge inn "Reperasjon manualer" eller "modifikasjons manualer" til hjelp for andre ...

 

Forum vil jeg bare inn til videre fåreslå å linke hertil....

 

Selfølgelig Må brukerene kunne gi påeng på bilene til andre brukere.

 

Jeg har vært en stor "The Simpsons" fan store deler av livet mitt, og for noen år siden lagde jeg siden simpsonfans.com...

 

Dette var en side for alle som var fan av simpsonfamilien, og der var alt laget fra scratch.

 

Dette ble ganske bra etterhvert og jeg fikk brukere fra andre deler av verden (da siden min var internasjonal)

Here er screenshot så man ser sånn ca. hvordan siden så ut i sine leveår. :P

shot.gif

 

På det meste hadde jeg ca. 200 unike besøkende om dagen!

 

Ang. forum, Sonnick så er jeg også enig i at enda et forum ikke trengs, men om vi fikk ordna noe greier med bilforumet så kunne det f.eks. vært en liten "boks" på golf2.no som viste f.eks. de siste 20 postene i golf2 forumet på bilforumet... eller noe sånt :P

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZtilongZ ordner noe bra noe her, det er jeg sikker på.

Han er rå på dette :)

 

Simpsonfans.com var veldig bra og "interaktivt", mange nyttige funksjoner, og noen mer for gøy. ;) Tror ikke det er noe problem for han å "skreddersy" en god side som passer alle.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT; men du ZtilongZ, kjenner ikke jeg deg fra flere "webmaster" sider?:)

husker ikke helt, men mener det.?

Hvis du er Pilsen fra #webmasterz med han Opweb fyren eller noe sånt så er det nok det jo ;)

Lenger tilbake dreiv jeg og Laaars her på forumet en side som het web-hjelp.net også som gikk greit nok, men som vi dreit i etterhvert :P

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår