Pilsen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det er det vett, "Pilsen" har jeg vel brukt på alle forum/nettside de siste 4/5 år?:) hehe.. visste det var noe kjent.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 drar denne opp igjenn , hva blir det til ? blir det noe golf2.no ? hellothere Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hehehe.. :P og også lurer på det.. :P blir det noe? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Forhåpentligvis. Har ikke fått tak i spruCe på en stund. Vet ikke hva han driver med. Tipper det er litt ferie på gang. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Vrææl! Som KaldBlod her sier så har jeg vært på ferie i en måneds tid.. Kom hjem sent i går kveld, så tenkte jeg at jeg skulle slappe av noen dager til før det ble mer jobbing. Men når jeg først setter i gang så skal det ikke ta så alt for lang tid i og med at jeg har laget ferdig de mest krevende delene. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Vrææl! Som KaldBlod her sier så har jeg vært på ferie i en måneds tid.. Kom hjem sent i går kveld, så tenkte jeg at jeg skulle slappe av noen dager til før det ble mer jobbing. Men når jeg først setter i gang så skal det ikke ta så alt for lang tid i og med at jeg har laget ferdig de mest krevende delene. Deeeeeeeeeeeeerja!! :) Velkommen hjem! :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iMMie Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Mye vil du ha for domenet da? pris altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Mye vil du ha for domenet da? pris altså. Bud ? Uansett skal jeg ha mailen min ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Er det noen som vil gjøre noe med golf2.no domenet - så ta kontakt på mail - geir@golf2.no. Jeg har solgt min golf g60 og har derfor ikke så stor interesse for å gjøre noe med dette domenet. Kommer ikke til å kjøpe golf 2 igjen med det første. Går nok for en 4 er. Men sitter på en del kunnskap om golf2... Golf2 er jo en populær bil så en egen side om denne burde ha store besøkstall ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jeg er ikke interresert i å kjøpe det, men kan være behjelpelig med utvikling av siden.. "Firmaet" mitt kan deisgne, og kode siden... Bare si hva det blir til og hva siden skal inneholde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jeg er ikke interresert i å kjøpe det, men kan være behjelpelig med utvikling av siden.. "Firmaet" mitt kan deisgne, og kode siden... Bare si hva det blir til og hva siden skal inneholde.. Du slipper (forhåpentligvis). Siden er så og si ferdig, men spruCe (kodern) er som sunket i jorden. Får se om han kommer tilbake snart. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Drar frem igjen denne. Har ikke golf 2 lenger så det blir ikke gjort noe med dette fra min side.... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Ser ut som at spruCe har forsvunnet fra jordens oveflate også. :( Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 INGEN som er interiserte å laget til noe her ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Blir ikke fra min side i hvert fall... Fyren forsvant helt.... :S Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg