Gå til innhold

www.golf2.no

Ranger emnet


Sonick

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vrææl! Som KaldBlod her sier så har jeg vært på ferie i en måneds tid.. Kom hjem sent i går kveld, så tenkte jeg at jeg skulle slappe av noen dager til før det ble mer jobbing. Men når jeg først setter i gang så skal det ikke ta så alt for lang tid i og med at jeg har laget ferdig de mest krevende delene.

88 Golf 2 Syncro

72 Opel Manta A (laangtids prosjekt)

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrææl! Som KaldBlod her sier så har jeg vært på ferie i en måneds tid.. Kom hjem sent i går kveld, så tenkte jeg at jeg skulle slappe av noen dager til før det ble mer jobbing. Men når jeg først setter i gang så skal det ikke ta så alt for lang tid i og med at jeg har laget ferdig de mest krevende delene.

 

Deeeeeeeeeeeeerja!! :)

 

Velkommen hjem! :p

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er det noen som vil gjøre noe med golf2.no domenet - så ta kontakt på mail - geir@golf2.no.

 

Jeg har solgt min golf g60 og har derfor ikke så stor interesse for å gjøre noe med dette domenet.

 

Kommer ikke til å kjøpe golf 2 igjen med det første. Går nok for en 4 er.

 

Men sitter på en del kunnskap om golf2...

 

Golf2 er jo en populær bil så en egen side om denne burde ha store besøkstall ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke interresert i å kjøpe det, men kan være behjelpelig med utvikling av siden.. "Firmaet" mitt kan deisgne, og kode siden...

 

 

Bare si hva det blir til og hva siden skal inneholde..

 

Du slipper (forhåpentligvis).

 

Siden er så og si ferdig, men spruCe (kodern) er som sunket i jorden. Får se om han kommer tilbake snart.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår