Vwgolfii Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg sitter på en del erfaringer med mysql, php, html, grafisk design (photoshop).. Så.. Hva skjer med domenet for øyeblikket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg sitter på domenet. Eneste det blir brukt til for øyblikket er mailen min :) Om noen vil sette opp noen sider så bare gi beskjed..... Fult spillerom ... ta kontakt på geir@golf2.no om du er interiserte ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Har du en liste over hva serveren støtter og hvilken tjenester den tilbyr? Når jeg sier tjenester mener jeg f.eks PHPMyAdmin, epost innstillinger osv.. Innenfor kontrollpanel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Tror det meste er støttet ( og om det ikke er det kan det kanskje ordnes ) info her : http://www.nextline.no/webhotell/info.php Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Først vil jeg anbefale deg å flytte domenet til en annen server.. http://www.b-one.net har noen gode priser.. Sparer litt penger.. Den minste pakken til b-one: Månedspris: 10,- Opprettelse: 100,- (Betales kun en gang) Flytting av domene: 55,- (Betales kun en gang) Årsavgift på domene: 115,- + MVA: 98,- Med andre ord.. (B-one sine priser) Første året betaler du 489,- Der etter 294,- i året.. Nextline sine priser: Første året (tilsvarende pakke som b-one tilbyr): 2517,- Deretter: 2417,- i året.. Usikker på om de er inkl.moms eller ikke.. isåfall blir det: 3145,- første året og 3020,- andre året.. Hadde jeg vært deg, hadde jeg flyttet domenet idag.. Den minste pakken til b-one.net er like bra som den største til nextline.no bare at b-one i tillegg er 1/10 av prisen til nextline.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 b-one.net er dansk.. btw... så om jeg ikke husker feil så var det litt dyrere en antatt.. har selv hotell der.. den største pakka Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Nå handler ikke denne tråden om hvilken ISP man har da... Uansett kan man flytte domenet hvor som helst. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Tror uansett f... ikke noen slår den prisen jeg har nå... ( kamerat som driver nextline ..) Men som sagt ... noen som vil gjøre noe ????? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg kunne sikkert gjort noe, men har ikke mulighet for tiden.. Har en del andre prosjekter på gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Bare send pm om noen vil ha golf2.no ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 høres jo mere ut som et detaljert galleri, noe http://coppermine-gallery.net/index.php sånt f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg