Gå til innhold

Kvinner og bil ( huff )

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

ahahahhaha

vagen vs. carinaballerina uten hansker, hvem vinner? :P

hun tar et spenn i balla og og vagen valpen taper..hallo :ssip: :titties: damer ruler.. hjelper ikke å disse de hvis vi vil ha flere bil interesserte.men vagen er vel klar for ny sugejobb så kanskje du kan få deg en bil lappen..luser chicken

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pacecar, du må roe deg litt ned. Det er greit at du følte deg truffet og er kanskje flau over at du måtte svelge litt saltede proteiner rett fra krana når du tok lappen. Men verden har kommet så langt at homofile blir stort sett akseptert, så ingen grunn til å være så sint. Ingen som kommer til å støte deg ut, bare fordi du liker en svett pung bankende mot haken din i ny og ne. Så, pust ut og slapp av. Jeg fikk forresten lappen på grunn av kjøreferdighetene mine. Høres kanskje litt fremmed ut for deg, men det er en måte å ta lappen på det også.

Og dere hønene som ble så hissige nå: jeg sa ikke at ALLE jenter gjør det. Men det var tydligvis noen som følte seg utpekt. Det er ikke akkurat min feil at dere føler dere må forsvare det.

Jeg sa faktisk ikke at det var noe galt med det heller, så hvis dere tok det slik så beklager jeg. Bare positivt at det er noen der ute med sugebehov! (og ikke noen PM nå pacecar, med tilbud om å ta en tur ut på by'n - jeg mener ikke deg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pacecar, du må roe deg litt ned. Det er greit at du følte deg truffet og er kanskje flau over at du måtte svelge litt saltede proteiner rett fra krana når du tok lappen. Men verden har kommet så langt at homofile blir stort sett akseptert, så ingen grunn til å være så sint. Ingen som kommer til å støte deg ut, bare fordi du liker en svett pung bankende mot haken din i ny og ne. Så, pust ut og slapp av. Jeg fikk forresten lappen på grunn av kjøreferdighetene mine. Høres kanskje litt fremmed ut for deg, men det er en måte å ta lappen på det også.

Og dere hønene som ble så hissige nå: jeg sa ikke at ALLE jenter gjør det. Men det var tydligvis noen som følte seg utpekt. Det er ikke akkurat min feil at dere føler dere må forsvare det.

Jeg sa faktisk ikke at det var noe galt med det heller, så hvis dere tok det slik så beklager jeg. Bare positivt at det er noen der ute med sugebehov! (og ikke noen PM nå pacecar, med tilbud om å ta en tur ut på by'n - jeg mener ikke deg).

Nei, vettuka... Snakker DU om at de andre burde ta seg sammen?? Dette minner jo mer om et fjortis-forum enn et BILFORUM!!!

Og her er det virkelig KVINNFOLK OG BILKJØRING som er topic, ikke hva folk liker å gjøre når ingen ser.

vagen, skjerp deg!! Denslags hører bare ikke heme her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde seinest i går. Tegningen viser det meste. Bil 2 skulle inn den veien jeg kom ifra, selvfølgelig har den bilen vikeplikt for bil 1. Jeg forundrer meg over at bil 2 ikke stopper, og skjønte at dette kom til å gå gale. Når bil 2 var halvveis over i motsatt kjørefelt stopper den, og bil 1 treffer den i siden, altså begge bilene traff hverandre med sidene på bilene. Frontfangeren på bil 2 falt av, lykter knuste, og de fikk noen helvetes bulker. Bil 2 åpner døren og der sitter en jente på 18-19 år, ganske fersk med lappen. Bil 1 kom kjørende rett frem og skulle rett frem, enkelt å se. Hva hun i bil 2 tenkte er et under. Jeg hørte hun sa "Bilen kom rett frem!" hun skjønte ikke selv hva hun gjorde. Hadde hun bremset noen nanosekunder seinere hadde det smelt skikkelig. Glad jeg slapp ringe 113.

Bilde: Krsj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damer kan ikke kjøre bil..har sååå mange eksempler fra trafikken at jeg blir gal..synes jenter burde gjøre som fruen min...hun har hatt lappen i to år..og nekter å kjøre bil siden hun vet hun ikke er trygg i trafikken..haha..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damer kan ikke kjøre bil..har sååå mange eksempler fra trafikken at jeg blir gal..synes jenter burde gjøre som fruen min...hun har hatt lappen i to år..og nekter å kjøre bil siden hun vet hun ikke er trygg i trafikken..haha..

sier vel mer om dama di enn det gjør om jenter generelt? Jeg elsker og kjøre bil, somregel dagens høydepunkt, spesielt på vinteren :) jeg er ikke en fare for trafikken..

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i sommer så skulle jeg ned på post terminalen og laste opp før jeg hadde avgang til kristiansand. kom trillende med vogntog gjennom traffikmagasinet, ned langs siden av bussterminalen og må snu i den andre rundkjøringa. så som de fleste har fått med seg, så tar bil og henger litt plass, spess i de små rundkjøringene som er nede i sentrum i det området, så jeg legger meg midt i veien så jeg sperrer for alle bak og blinker så alle _burde_ skjønne at jeg skal 180 grader i rundkjøringa. så titter jeg i speilet og der ser jeg en dame som kjører en baleno eller no i den duren OPP PÅ midtrabatten.. og alle som er kjent nedi sentrum vet hvordan de ser ut.. :hammer

så begynte neket og tute på meg og tok helt av.. og når jeg kommer rundt rundkjøringa så driver hun jaggu og blinker og tuter på meg enda.. hva skal jeg liksom gjøre? jeg var ikke nær henne.. og det var uten tvil ingen plass til noen på noen av sidene mine.. jeg blir oppgitt når jeg ser hvordan folk leser plasseringa til tunge kjøretøy.

klart at jeg sperrer og er treig, men jeg gir jaggu bra med tegn så folk burde skjønne hva som skjer også..

tror nesten jeg skulle hatt et diodeskilt bakpå hengeren så jeg kunne skrive hva jeg skal :drive2

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i og for seg ikke sett så veldig mye til virkelig dårlig kjøring av kvinner.

Det eneste jeg kan nevne er en kjerring som lå forran oss på veit til ferge, 30 minutter i 30 i en 60-sone. Pappa er ingen lettirritabel mann, som kjører mye forbi. Han gjorde det der. Det endte med at kjerringa ble sint og kjørte bak oss og hytta med nevene ut av bilen frem til ferga.

Så har vi jo en solskinnshinstorie om en eldre dame som kjørte i 20 her i 50-sonen med en CRX VTEC. Eieren er en rimelig ung ambulansesjåfør, lurer på hvordan han følte? :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har vi jo en solskinnshinstorie om en eldre dame som kjørte i 20 her i 50-sonen med en CRX VTEC. Eieren er en rimelig ung ambulansesjåfør, lurer på hvordan han følte? :P

trolig bedre enn om hu ikke hadde gira og lå konstant på i 1 gir, evt at a dro ut alle gira og møkka kjørte bilen. så han var sikkert fornøyd med at a kjørte pent!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider