Shakotan Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Sorry folkens, men alt er borte eller holdt av nå. Jeg har bare glemt å si i fra. Dersom du har sendt PM, mail eller SMS de siste par ukene uten å få svar, så har jeg dessverre ikke noe på lager. Har også vært litt høyt og lavt i det siste, så jeg har ikke alltid hatt anledning til å svare med en gang. Da går det fort i glemmeboken dessverre... :p Fredrik _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 morsomme dekk jeg kjøpte av deg ;) ryker som bare det... hehe... i tillegg så er de litt ustabile med tanke på at ræva kommer uansett =) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Har en del 235/45-17 liggende nå. Hadde visst ikke solgt alt, og i tillegg har jeg fått noen nye... Bare å sende pm/epost/sms eller ringe :) _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Tenker vi sier stopp her og lar resten fortsette på "Kjøp og Salg"-delen. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg