Gå til innhold

På jakt etter 240/245...!

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

hva er det som ikke helt stemmer her VolvoTore? :rolleyes:

88-93 mod

alt av interesse innenfor denne årsmodellen...

bilen må være pen og strøken og rustfri...!

88 til 93 er vel 6 årsmodeller, ikke én (denne)

Alt av interesse <-> må være pen og strøken og rustfri

Joa, alt av interesse bare det er en av de heller få strøkne og rustfrie, som attpåtil er pene ;)

Hvis bilen er strøken, så burde den være ganske pen, og ikke minst rustfri :rolleyes:

Var bare den lille feilen oppi huet mitt som gjorde at jeg måtte kommentere det... Ikke noe å bry seg om :D

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror han mente at du må nok lete lenge for å finne en strøken/pen og 100% rustfri 240.. seff vil du finne d.. men du må nok betale for d..

Går 3 strøke her i bygda, en org242 en 245 glt og 240gle.. men ingen til salgs.. sjeden at folk vil selge.

Jau, det også egentlig...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror han mente at du må nok lete lenge for å finne en strøken/pen og 100% rustfri 240.. seff vil du finne d.. men du må nok betale for d..

Går 3 strøke her i bygda, en org242 en 245 glt og 240gle.. men ingen til salgs.. sjeden at folk vil selge.

skal aldri si aldri du...! betaler godt for en som er strøken og rustfri j og det skal j finne...! :)

også beklager j den feilen med årsmodellen (årsmodellene)... notin

gidder liksom ikke skrive at j er på jakt etter en 240/245 og at alt er av interesse, for da får j tilbud fra alt mellom rep.obejekt til en bil som er klar for skroten, så vil j spesifisere litt liksom... er litt kresen når det kommer til at bilen skal være "strøken"...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naboen min rett over gata her, har en utruli strøken volvo 240.. 86->usikker på akkorat modell..men den har vell ikkje rulla meir en ett stykke over 100.000km om eg ikkje tar heilt feil..

bilen er dønn orginal og er utruli fint kjørt..

er stolt over at ein volvo eiger tar so godt vare på bilen sin!! :)

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal aldri si aldri du...! betaler godt for en som er strøken og rustfri j og det skal j finne...! :)

også beklager j den feilen med årsmodellen (årsmodellene)... notin

gidder liksom ikke skrive at j er på jakt etter en 240/245 og at alt er av interesse, for da får j tilbud fra alt mellom rep.obejekt til en bil som er klar for skroten, så vil j spesifisere litt liksom... er litt kresen når det kommer til at bilen skal være "strøken"...!

Og hvor mye penger har du tenkt å legge i det? har vel litt å si det også... hvis prisen er grei, så selger jeg sikkert vraket mitt også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mye penger har du tenkt å legge i det? har vel litt å si det også... hvis prisen er grei, så selger jeg sikkert vraket mitt også..

etter litt grundig vurdering fra min side, så vurderer j sterkt å gå til anskaffelse av en så og si orginal 240, evt 90-93 mod, men alt ned til 86 mod kan vurderes...! har søkt en del på nettet, og pratet med en lokal volvo-guru, og hvis j nå kommer over en bra 240 som er pen i lakken og lite rust, så kommer j til å sette inn en B230FT/FK, kommer litt ann på hva j kommer over i sverige...

så hvis j nå får tak i ett bra utgangspunkt, så blir det nok kanskje skruing i en hvis tid framover...

så til dere der ute som kanskje sitter på eller vet om noen som har en bra og pen 240 til salgs, så ikke nøl, ta kontakt med meg...! j har pengene og betaler litt for en bra 240...!

(ble enda mer hypp på dette da j leste innleggene til "locked" her på forumet, ang B230FK i 240 som han har utført... :) )

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også selge min. men ikke før seint på sommeren/høsten..

89 model gl, bygd om til turbo med B230et og trimchip, bytta masse deler som jeg ikke orker å ramse opp nå :P skal bytte clutch, utløsertingen i girkassa og motorfester nå i disse dager.. så skal den på ombygninskontroll og Eu den 18 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider