Gå til innhold

På jakt etter 240/245...!

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

jeg skal også selge min. men ikke før seint på sommeren/høsten..

89 model gl, bygd om til turbo med B230et og trimchip, bytta masse deler som jeg ikke orker å ramse opp nå :P skal bytte clutch, utløsertingen i girkassa og motorfester nå i disse dager.. så skal den på ombygninskontroll og Eu den 18 mai

hei!

hvis j skal ha en 240 med turbomotor, så blir det nok helst B230FT/FK...

så da går j heller evt for å få bygd i sammen en sjøl, så sant det ikke kommer noen med en 240 med FK/FT motor i til salgs som ikke er kasta på styling og anna shit... vil ha en clean 240, uten alt for mye dill-dall og plastikk...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noe smårust pluss 2 punkt i bagasjen som har kommet nylig, det må jeg få fikset. Den er eu godkjent sommeren 2004. Ellers er det noe overflaterust i hjulbuene bak 2 plasser og ved ene kanalen. Men ellers veldig bra. Veldig fin lakk for å være så gammel (original lakk) Står en b230F motor i den.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noe smårust pluss 2 punkt i bagasjen som har kommet nylig, det må jeg få fikset. Den er eu godkjent sommeren 2004. Ellers er det noe overflaterust i hjulbuene bak 2 plasser og ved ene kanalen. Men ellers veldig bra. Veldig fin lakk for å være så gammel (original lakk) Står en b230F motor i den.

fortsatt intr j...! hvor langt har`n gått? interiør farge? hvordan er gir og driv verk?

bilder av bilen din? liker fargen på den veldig godt! :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider