webgeek Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jaja... Da var det min tur... Sto parkert på ansatt-parkeringa på et kjøpsenter i Skien og i løpet av dagen har de da bryti opp døra og rivd ut spilleren tatt solbrillene mine og 20 prince mild... Har vært å anmeldt det og politiet har vært å tatt fingeravtrykk og tatt med seg ting fra bilen som tyven/tyvene har tatt på... Ble overrasket over at politiet i det hele tatt gjorde noe som helst. Basskassa og forsterkeren sto faktisk igjen i bilen! Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 jeg hadde å innbrudd i bilen min.. å det ække så jævli att en spiller til 1200kr forsvinner... det er det att de skal ødelegge så jævlig mye på bilen for å få ut en spiller de får 500spenn for... kunne de ikke heller ringt på så skulle jeg ha gitt de spenn... politiet her sa att jeg kunne anmelde, men det kom ikke til å skje en dritt.. festlig.. de ødela døra, bulka taket, knuste vinduet og knakk midtkonsollen på min bil da.. nesten like greit å la bilen stå ulåst.. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jaja... Da var det min tur... Sto parkert på ansatt-parkeringa på et kjøpsenter i Skien og i løpet av dagen har de da bryti opp døra og rivd ut spilleren tatt solbrillene mine og 20 prince mild... Har vært å anmeldt det og politiet har vært å tatt fingeravtrykk og tatt med seg ting fra bilen som tyven/tyvene har tatt på... Ble overrasket over at politiet i det hele tatt gjorde noe som helst. Basskassa og forsterkeren sto faktisk igjen i bilen! Hva slags spiller ble tatt? Kan si ifra om jeg for noen tilbud, bor her jeg også. Innbruddet i min golf2, hjemme i gårdsrommet på natterstid, gjorde de ingenting med. Vakke oppe å kikka engang. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webgeek Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hva slags spiller ble tatt? Kan si ifra om jeg for noen tilbud, bor her jeg også. Innbruddet i min golf2, hjemme i gårdsrommet på natterstid, gjorde de ingenting med. Vakke oppe å kikka engang. Jeg er faktisk veldig overraska over at de gjorde noe med det ja... Det morsomme var at når jeg ga politidama skilt nr. mitt så sa hu at det var avskiltingsbegjæring på bilen...:D Men hu syntes jeg hadde hatt nok uflaks så hu skulle overse det...:D :D Spilleren var en Sony CDX-CA600 Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg er faktisk veldig overraska over at de gjorde noe med det ja... Det morsomme var at når jeg ga politidama skilt nr. mitt så sa hu at det var avskiltingsbegjæring på bilen...:D Men hu syntes jeg hadde hatt nok uflaks så hu skulle overse det...:D :D Spilleren var en Sony CDX-CA600 Så jævlig bra :roll: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 ingen overvåkningskamera på¨ansattparkeringa? :P *botskjemt* :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Edit.................. Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg