Hazert Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hei, jeg trykte på et eller anna her i går, noe med tripteller knappen og tenninga, så fikk jeg frem 8 nye menyer.. Som f.eks digital turteller og andre ting jeg ikke satt meg helt inn i. Men tenkte jeg skulle få det fram nå også men vet ikke hva jeg gjorde,, noen som vet hvordan jeg får den fram? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 1. Hold inn MFA knappen, ikke slepp den før jeg sier ifra. 2. ta på tenninga (hold den fortsatt inne). 3. ta av tenninga (hold den fortsatt inne). 4. Start bilen (hold den fortsatt inne) 5. Slipp MFA knappen når bilen har startet. den? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det er en annen med 3 andre greier? Er ikke den. jeg fant det ut, fant noe på vw vortex siden.. 1. Turn your key to the on position (do not start the car). I waited until all the lights and beeping calmed down and the gas guage registed 2. Push down the trip computer button 3. Turn the key off while still holding the trip button down Again I waited until all the lights stopped and the gas gauge went back to "E" 4. With the button still supressed, start the car. 5. Release the button and cycle through the different functions. Mine reset to regualr speedo/trip functions the next time I started the car. I don't know what all the functions do I put the what my car read out below. Hopefully somebody who knows will post and tell us what everything is reading out. Function = Read out 1 = 6214 (no idea what this is) 2 = 4 (no idea what this is) 3 = 31470 (for some reason I have seen this number before, maybe on my ECU) 4 = 6 5 = Lights all the LCDs in the guage to see that they work 6 = 0 (this counts either distance or revolution of front axles. not sure) 7 = Digital tackometer (also plays with your feul gauge) 8 = Trip counter the display will reset after you turn off your car... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg