Paasan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Skrudde av toppen i går. Da fant jeg ut at jeg hadde en sprekk i manifolden. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Sveise? Eller må jeg kjøpe "ny"? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 få fatt i en brukt uten sprekke. Støpegods er ikke noe særlig å sveise i. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 okay :( Er det noen forskjell på GTI og andre 1.8l ? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ja, du må ha en fra GTI. Ellers så passer ikke resten av eksosen din. Sverre Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Lurer faktisk på om du må ha en fra en tidlig GTI også, de som har de klemmene mot grenrøret (mot 6 skruer på de nye) Min er jo 85-modell, og der var det den tidlige typen grenrør. Jeg har et sånt liggende om du trenger. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 C-klemmer? Trodde alle GTI hadde bolter jeg. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Var C klemmer på denne ja Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Lurer faktisk på om du må ha en fra en tidlig GTI også, de som har de klemmene mot grenrøret (mot 6 skruer på de nye) Min er jo 85-modell, og der var det den tidlige typen grenrør. Jeg har et sånt liggende om du trenger. Dette er 8v? Pris? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Tror faktisk at ->86 har C-klemmer...eller, min er reg. i mars 85, så er vel produsert i 84. Paasan: Ja, er fra en 8v GTI. Kan sjekke hvordan den ser ut, så sender jeg deg PM. Blir ikke dyr iallefall! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Tror faktisk at ->86 har C-klemmer...eller, min er reg. i mars 85, så er vel produsert i 84. Paasan: Ja, er fra en 8v GTI. Kan sjekke hvordan den ser ut, så sender jeg deg PM. Blir ikke dyr iallefall! Flott. Noen som foresten vet noe om det varmeskjoldet som er på den nederste delen av manifolden? Der bolten som strammer denne sitter har det rusta et stort hull, så den ligger å rister, noe som er ganske plagsomt. Er det bare å fjerne denne? Eller burde den skiftes ut? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Er typisk det, mitt skranglet også noe helt forferdelig...det som sitter rundt grenrøret like over knekken, sant?? Jeg borret et hull i det midt i mellom de to eksosløpene og satte en bolt gjennom med to store biter stål som skiver...skranglinga borte, holdt i over 2 år uten problem. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Okay, takk skal du ha. Da prøver jeg på noe lignende Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Du har PM! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Noen andre som har en slik en liggende? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 d går å sveise med rette elektroder, har gjort det selv... ellers kan jo kansje litt eksospasta hjelpe som en midlertidig løsning, men ikke noe varig løsning Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg