Gå til innhold

Farget røyk fra dekk..

Ranger emnet

Teknomage

Anbefalte innlegg

Drifting er jo show... så jeg ser ikke på dette som harry.

Om noen kommer på Shell med en sliten 240 og børner rød røyk så jo, DA er det harry. Men for show, nei :D Da er det gøy...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg blir litt vel harry, men det er jo bare min smak. ;)

ser du på harry som dårlig eller bra??

d er vell litt mere harry å vere wannabe street-racer med 1.6 liters passat stasjons vogn??

Min tanke gang da;)

Btw: hadde vært rått å se sånne dekk på ruudskogen eller våler en gang i nermeste fremtid sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe galt i å være harry, så lenge det er gjennomført :dude:

Edit: Til nærmeste moderator.. Hvorfor følger " class="inlineimg" /> etter duden...? dere kan rette opp i det?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Drifting er jo show... så jeg ser ikke på dette som harry.

Om noen kommer på Shell med en sliten 240 og børner rød røyk så jo, DA er det harry. Men for show, nei :D Da er det gøy...

Ikke at harry er et negatift ord da. Ialefall ikke i bilsamenheng:)

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Agree, hvorfor ikke sette fyrverkeri på bilen samtidig, og såpebobler med eksos i.

Den med såpebobler var ikke dum... Så går eksosen høyt opp før den slippes ut i det fri... Kan jo løse problemet med eksoståke over store byer. I tillegg lage no kjempevifter så de blåser over til Russland eller no ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse dekkene er jo beregnet som showbruk.. Og om folk på gata begynner å kjøre med sånner dekk vil det jo si at de må burne og herje hele tiden, dette liker ikke Norge.. Så OM disse dekkene kommer til Norge blir de nok uansett veldig vanskelige å få tak i, med mindre du er drifter av noe slags sort :P

Selv syntes jeg dekkene hadde vært morro å se på ett drifteløp, men eller var det ikke helt min smak :P

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Agree, hvorfor ikke sette fyrverkeri på bilen samtidig, og såpebobler med eksos i.

Det finnes jo.... Sammen med flamethrowers, Hydraulikk, luftfjæring, neonlys, og alle andre harry ting til bil...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider