Gå til innhold

det sykeste dere har kjørt?

Ranger emnet

skoglund

Anbefalte innlegg

En 125ccm med 160ccm trimsylinder, større forgasser, carbonreed, effektanlegg, og litt dreving har ingen problem med å komme over 210km/t.

Prøvde selv en 125ccm med denne trimmen da jeg sku kjøpe meg sykkel når jeg var 16 år, og det gikk jævlig bra, et sånt oppsett skal yte ca 45hk, som 16år var dette helt sykt.

Noe enda sykere er en Yamaha v-max med 180hk, skal si den drar godt

problemet er fortsatt dreiemomentet......

org rs 250 kommer seg jo så vidt opp på 220km7t på gps`en.

re nok litt mere skryt enn sannhet..hehe(som det pleier å være i sånne tråder.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

problemet er fortsatt dreiemomentet......

org rs 250 kommer seg jo så vidt opp på 220km7t på gps`en.

re nok litt mere skryt enn sannhet..hehe(som det pleier å være i sånne tråder.. :rolleyes:

Jeg har fortsatt kjørt 125ccm i over 210km/t lille venn, samme hvor lite dreimoment du mener dem har, og jeg kan ikke tenke meg du veit så mye om hva en så trimmet 125ccm har av moment.

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.... Noen andre som har kjørt noe artig her da? Corvette, Lambo, S1?

Hastighet på 125 kan vl krangles om i egen tråd?

(er lei av å lese om stormopeder...) doh

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.... Noen andre som har kjørt noe artig her da? Corvette, Lambo, S1?

Hastighet på 125 kan vl krangles om i egen tråd?

(er lei av å lese om stormopeder...) doh

Frekt:P Kall det heller småmotorsykkel.

Ontopic: Det sykeste jeg har sittet på med er vel en fyr i jetta som kjører som en GAL! Ikke noe rask bil, men trodde jeg skulle daue flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekt:P Kall det heller småmotorsykkel.

Ontopic: Det sykeste jeg har sittet på med er vel en fyr i jetta som kjører som en GAL! Ikke noe rask bil, men trodde jeg skulle daue flere ganger

Bah... Du kan kjøre de fra du er 16, og de høres forjævlig ut = Stormoppe..! (ja jeg mobber dere;))

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sykkel høres ikke forjævlig ut :rolleyes: V-twin motor med uoriginale høl i pottene:P Det er racing 2-takterne som høres ut som moppe

Ja 4-takters 125 er det faktisk ikke så værst lyd på, og de kan ikke kalles en moppe..... når man hører de 4-takterne dra på så skulle man tro det var større saker enn 125 cc..... helt til man snur seg ;) hehe

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 4-takters 125 er det faktisk ikke så værst lyd på, og de kan ikke kalles en moppe..... når man hører de 4-takterne dra på så skulle man tro det var større saker enn 125 cc..... helt til man snur seg ;) hehe

Ikke for å skryte, men det var en som trodde jeg kjørte harley. Jeg kjører en Yamaha dragstar 125. Skal ikke påstå at mannen hadde peiling, men koselig kommentar likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider