Evjen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Sykeste jeg har kjørt er Yamaha R1, leide den i Pattaya i thailand. Kostet 200 kr for 3 dager. Jeg hadde ikke kjørt noe sprekere enn moped før jeg leide den. Ja det vil si at jeg ikke har sykkel lappen, den trengte du ikke for å leie :P Hadde den i 172mph eller 275kmh ca. SYYYYYYYYYYKT!! nå har jeg meldt meg på lappen. Veiene der nede er noe av det beste jeg har kjørt på. Anbefales folkens, det er verdt prisen for flybilletten.. Off topic: Tenkte jeg skulle til Thailand i løpet av dette året, så har et par spørsmål hvis du hadde giddi å svart litt. 1. Hvordan er Pattaya, mye å se der? Mye turisme? Det skal ikke bare være rølpefest, men det er en fordel at det er litt turister der + at det er noe spennende kulturelt og pen natur. 2. Som du sa, bra veier. Har tenkt litt på å leie bil og kanskje sykkel. Men har fått inntrykk av at det er mye gærninger på veiene der nede. Vil ikke risikere lemmer og liv, så kan jeg ta meg en sykkel tur å regne med å komme helskinna tilbake? 3. Når på året var du der? Hvis du var der i regntida, var det sånn at det regna hele året, eller var det feks 1/2 hver dag? 4. Hvor lenge var du der, og hvor mye penger gikk det med? Kom gjerne med priseksempler på hvor mye ulike ting koster. 5. Er det kvalmende varmt der? On Topic: Det råeste jeg har kjørt må være BMW X5 4.4, BMW 120d, BMW 530d, Nissan Maxima 3.0 eller Chevrolet Suburban 6.5 td pga sinnsyk "king of the road" følelse. Det råeste jeg har sitti på med er vel BMW M356 compackt, BMW M5 E39, BMW M3 E36 coupe og cab eller RUF med 550 hk. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Litt off topic, men hvordan i hule fikk du den 125cc opp i 220km/t????var vel Rs250da??? sykeste? hmm påsitter: 87 corvette småttrimmet på sitter: 99 civic si (full-race) er nok ikke så vanskelig å få en 125ccm til å nå 220kmt. jeg har prøvd en 125ccm og den var orginal , bortsett fra et plomba var tatt i eksosen og den hadde jeg i 150kmt.. mer trim osv går det nok lett skal du se;) Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 btw, møtte en "bondegutt" i sta og han hadde en Motorhispania Furia 50ccm med 27hk.... mopedene nå begynner å bli syke... jeg hadde 8 på min og den gangen var det max Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 er nok ikke så vanskelig å få en 125ccm til å nå 220kmt.jeg har prøvd en 125ccm og den var orginal , bortsett fra et plomba var tatt i eksosen og den hadde jeg i 150kmt.. mer trim osv går det nok lett skal du se;) Jeg vet ikke om det er mulig å få en masseprodusert 125ccm til å gå i 220km/t. Er jo små motorer. Skal godt gjøre så klare det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 er nok ikke så vanskelig å få en 125ccm til å nå 220kmt.jeg har prøvd en 125ccm og den var orginal , bortsett fra et plomba var tatt i eksosen og den hadde jeg i 150kmt.. mer trim osv går det nok lett skal du se;) jeg utfordrer deg til å gå inn på mopedportalen.com og si det på 125ccm seksjonen! Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg utfordrer deg til å gå inn på mopedportalen.com og si det på 125ccm seksjonen! Hehe, eller noen som helst mc forum. Har hørt før at noen påsto at de fikk sykkelen opp i over 200 eller at det var mulig. Ble litt drittslenging da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg vet ikke om det er mulig å få en masseprodusert 125ccm til å gå i 220km/t. Er jo små motorer. Skal godt gjøre så klare det da jeg hadde min nsr 125 (1998 mod) hadde jeg originalt eksos uten plombe+at den hadde 2 tenner mer bak. gjorde lett 155 men da var det maks turtall! har kjørt aprillia 125! 2 forskjellige og VET de går 200! de hadde effektanlegg, bytta hjerne, carbon reeds+ noe små div... ikke noe større sylinder eller noe...de sykla går sykt godt! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 da jeg hadde min nsr 125 (1998 mod) hadde jeg originalt eksos uten plombe+at den hadde 2 tenner mer bak. gjorde lett 155 men da var det maks turtall! har kjørt aprillia 125! 2 forskjellige og VET de går 200! de hadde effektanlegg, bytta hjerne, carbon reeds+ noe små div... ikke noe større sylinder eller noe...de sykla går sykt godt! sikkert... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg sier bare det "Cossieman" sa med å få en 125ccm opp i 220kmt ikke er sååååå stress med trim.. er flere der jeg bor som har NSR med trim og de går i 190 (+) (-) aner ikke hvor mange hester de har i syklene sine men er en god del og de har peiling på sykler! men dette er et bilforum og da skal det snakkes bil :kiss Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg sier bare det "Cossieman" sa med å få en 125ccm opp i 220kmt ikke er sååååå stress med trim.. er flere der jeg bor som har NSR med trim og de går i 190 (+) (-) aner ikke hvor mange hester de har i syklene sine men er en god del og de har peiling på sykler! men dette er et bilforum og da skal det snakkes bil :kiss Spørs hvor mange km/t de legger til da:P Også hvor stor feilvisningen er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Spørs hvor mange km/t de legger til da:P Også hvor stor feilvisningen er og dreving :) Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Har ikke sitti på med så mye sykt enda.. Testet toppfarta på trialsykkelen da. Målte den med bil til 120 km/t.. på en Gas Gas 370. Ikke helt trygt. Fant ut at jeg hadde mistet en mutter i linken demper-svingarm når jeg kom fram... :rolleyes: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Problemet med en 125 er at den er sprek opp til 150 ja..men luftmotstanden i 200 er så stor at jeg tviler på at dreiemomentet er godt nok... om det står 200 på speedoen er en annen sak... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Problemet med en 125 er at den er sprek opp til 150 ja..men luftmotstanden i 200 er så stor at jeg tviler på at dreiemomentet er godt nok...om det står 200 på speedoen er en annen sak... :rolleyes: Dreiemomentet er vel ikke mye å skryte av på disse syklene. Noen som vet hva det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 På full effekt versionen har den 17nm...i (600cc har ca 80-90nm og gjør 245-255km/t-275på nåla) http://mitglied.lycos.de/tzrfreak2/RS125.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg