ipo Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 hei hei, noen som vet hvor mye en vannpumpe sånn ca trekker i watt vaolt og ampere? skal lage en nokso stor vannkjøling til pcn, men finner ikke en stor nok pumpe :P takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Du får spør her: http://forum.hardware.no/ Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 hehe, er grett det :P men jeg tenkte på ei vannpumpe til bil jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Vannpumpe på bil går som oftest på reim! Så med mindre du har tenkt til å sitte å snurre på et reimhjul så lenge pcen din er på så ville jeg slått fra meg den tanken. Du kan se på biltema om du finner noen slags form for elektrisk lensepumpe til en båt f.eks. Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 ok, trodde den var el dreven jeg :S hehe, jaja men takker for svar da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 vel, du finner sirkulasjonspumper til ja. F.eks til volvo 440 1,7i så har den en sirkulasjons pumpe som sirkulerer kjølevannet til kjølingen av injektorene til insprøytningen.. Det kunne vært en pumpe å brukt.. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 ok, det skal jeg prøve å lete etter, er sikkert ingen som har slikt brukt kan jeg tenke meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 joda jeg har liggende brukt. Men er ikke noe jeg kvitter meg med, da det er reservedeler til bilen min :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg