Gå til innhold

Bytte grill(190e) til "den lange typen"

Ranger emnet

e321

Anbefalte innlegg

har fått meg bil nå, en mb 190e 2.0, så jeg lurte på en ting...

Hva må til for og få på en sånn grill av den avlange typen..

Sånn som denne(bruker Viper sin avatar her.. håper det er ok :) )

image.php?u=2194&dateline=1113175930

Må vel bytte panser også da, eller...?

Hva blir ca. pris på dette?

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greit vet du. Dette er et såkalt "sec" panser. Kommer i mange rare varianter. Mitt panser er i glassfiber. Aner ikke hvor du skal henvende deg for å få tak i et. Vet du kan få kjøpt "addons", som du kan sveise på det orginale panseret. Men det blir sjeldent bra.

Auto1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får lov til å gjøre akkurat det de vil med bilene sine.. ;)

Jeg kommer uansett aldri til å kjøpe en 201 eller 124 med "SEC-panser"..

For å ha sagt det, ett standard SEC panser vil ikke passe, det er laget panser som har samme fasong som SEC har, men tilpasset 201 og 124.

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde detta var på vei ut jeg... sick :wonder

(sånn off the record: Jeg syns det er stygt)

Personlig syntes jeg ikke det var så veldig pent til å begynne med. Men nå har det vokst litt på meg, og nå liker jeg det godt. (kjøpte bilen med panseret på) Er smak og behag, men jeg synes det å være litt forskjellig fra resten av pakket, er litt viktig. Hadde jeg ikke hatt panseret på, hadde det sett ut som hvilken som helst 16v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syntes jeg ikke det var så veldig pent til å begynne med. Men nå har det vokst litt på meg, og nå liker jeg det godt. (kjøpte bilen med panseret på) Er smak og behag, men jeg synes det å være litt forskjellig fra resten av pakket, er litt viktig. Hadde jeg ikke hatt panseret på, hadde det sett ut som hvilken som helst 16v.

Nå er jo ikke 16v en hvilkesomhelst bil da ;) Iallefall ikke din...

Det skal være mulig å skaffe SEC-grill som du bare kan skru på istedenfor den gamle grillen din. Da er det veldig lett å skru på den gamle grillen igjen dersom du vil gjøre det originalt. Minuset er at det blir en lite glippe der hvor grillen møter panseret.

Jeg synes det er ganske stilig med grøftelysene bak grillen som det blir når du settet SEC-panser på.

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som regel ikke så mye imot lyktelister, men faktisk så syntes jeg de der var direkte stygge :rolleyes: Passa liksom ikke med de lyktene og lyktelister

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider