Gå til innhold

Civic 1.5 ILS vtec

HKS

Anbefalte innlegg

Hei..

Er på jakt etter en 1.5 ils vtec 114 hk, 4 dørs.. 96 modell eller nyere.

Noen som har ett strøkent eksemplar :) ? har leitet på nettet, funnet noen men ikke så mange..er vel ganske sjelden med denne motoren.

Noen som har hatt eller har ? hvordan er de bilene å kjøre? bensinforbruket vet jeg er lavt, men komfort,kjøreegenskaper og slikt?

PS: visst det er noen som er på jakt etter en crx har jeg en 91 mod tilsalgs, ta kontakt for mere info.. er forresten den det er bildet av

<---- der :titties:

-BMW 320 Coupe-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

kjøre-egenskaper og komfort? alt er vanlig Honda.... ikke for å ta alle biler under en kam, men honda er ganske like hva gjelder støy osv...... kjører en 97' HB ils selv, og synes dette er en flott bil....

ikke så lett å beskrive bil over nettet... men om du skal på et streetmeet i nærheten av vestfold, eller på gatebil for den ssaks skyld, så er det bare å ta kontakt så kan du få prøve min.... enkelt og greit :)

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lett og beskrive hvordan en sånn bil er og kjøre. føste gang jeg prøve kjørte bilen min skjønte jeg fort at det var den jeg ville ha.

støy er det jo litt av da. men det kan jo fikses hvis man først gidder litt.

jeg har klart og presse civicen min ned til 0.5 på mila over langkjøring.

ræva kan være litt herp og få ut noen ganger hvis du har bra gummi men det lærer man seg fort :P

en helt utrolig digg bil og kjøre er det ihvertfall!!!

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider