Gå til innhold

Felger til 99-01 Honda Accord

Ranger emnet

Thelle

Anbefalte innlegg

For øyeblikket er jeg på gang med kjøp av en slik bil. Vet igrunn veldig lite om den, men det skal forandre seg.

Nå er det felger jeg fokuserer på. Jeg vet at bolt sirkel er 4x114,3 og innpress er 60.

Men hvor store hjul kan jeg klemme på når jeg skal senke bilen 40mm?

Vet at 17" og 205/40 er samme rulle lengde som de orginale og at dette passer garantert. Men jeg ønsker 17-18" og 215-225 forran og 225-235 bak. Er dette mulig?og hvilken profil må jeg ha da?

Chrysler Voyager 3,3L V6

Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^)

Thelle.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket er jeg på gang med kjøp av en slik bil. Vet igrunn veldig lite om den, men det skal forandre seg.

Nå er det felger jeg fokuserer på. Jeg vet at bolt sirkel er 4x114,3 og innpress er 60.

Men hvor store hjul kan jeg klemme på når jeg skal senke bilen 40mm?

Vet at 17" og 205/40 er samme rulle lengde som de orginale og at dette passer garantert. Men jeg ønsker 17-18" og 215-225 forran og 225-235 bak. Er dette mulig?og hvilken profil må jeg ha da?

Hva slags org. dekk dim er det på bilen din? Du kan fint sette på 17" eller 18" på denne. Er rimelig sikker på at det skal være 215/45-17" på denne bilen. Da kan du bruke 215/40-18" eller 225/35-18". Det finnes ingen bra kombinasjon med bredere dekk bak enn foran. Like greit å kjøre samme rundt hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org dekk dim er 195/60 R15

Ok. Da er det riktig med 215/45-17" og 215/40-18". Gå inn på http://www.bilprodukter.no så kan du se på flere typer felger til bilen din der.

I 17" har vi følgende felger på lager: Bilde 4,7,14,26,27 og Race 2 SA05 i bronse og hvit.

I 18" har vi kun bilde 27 på lager men vi får inn bilde 7 om max 2 uker og bilde 8 i juni. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider