Gå til innhold

Compressor kit for Polo 6N

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har liggende ett compressor kit for Polo 6N 1,6L 75hk.

Kittet er brukt en sommer. Oljekjøler, comressor, intercooler, braketter osv...

 

Kittet koster nytt ca 30 000kr

Skal bort fort = Selges billig!!!

 

Kan leveres pr post landet rundt!

 

Mail meg for pris og info.

 

mrleone@c2i.net

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det vet jeg ikke.. Kanskje andre som kan fortelle deg om det er forskjell på disse 2 motorene..

Er det likt så vil jo dette være en god idè

 

 

mrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VS&T

Er det et Rotrexkit fra G-tech eller noe annet søppel ?

(rotrex er forsåvidt søppel det også)

 

La meg få prøve da,- H v o r f o r er Rotrex søppel?!?

 

Synes ikke du besvarte spørsmålet Nitewlkr stilte. Jeg kan avsløre såpass at jeg har kjørt med en slik kompressor montert i 1 år, og om det er noe som ikke har stelt istand trøbbel så er det nettopp kompressoren. Den har fungert upåklagelig.

 

Dog har jeg vært nødt til å kjøre på delsyntetisk olje pga kravet til friksjon i "girsystemet" til kompressoren. Olje henter jeg altså fra motoren. Dysene mine ville dessverre ikke levere nok bensin, men det er jo ikke kompressorens feil.

 

Hvilke erfaringer har du?!?

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en del kunder på disse kitene, det som er gjennomgående tema er at de ikke gir det ladetrykket som er oppgitt. Dette har forsåvidt vært forskjellig fra gang til gang.

 

Sleng på en progressiv trykkregulator i serie med den andre så skal du se at den får nok suppe, har fungert greit for meg.

VW og Dodge, en tynn röd linje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner det at dysene mine gikk for fulle mugger (100% åpning) og jeg fikk jukset meg til 10-15 hk ekstra med nettopp en bensintrykksregulator. Med det hjulet som fulgte med skulle kompressoren gi 0,5 bar, noe den også gjorde. Men bare fordi min har fungert så betyr ikke det at andre kan ha dårlige erfaringer.. Men men.. Kompressorkit anbefales til Polo, spes 1,4 16V på 100 hk. Bør gi mellom 160 pg 190 hk og ca 220 Nm.

Min 1,6 8V ga 130 hk og 220 Nm.

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår