Hansy Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hei! Etter planer om et lite uformeldt treff for den sære men likevel spesielle og pene bilen rover,så trenger jeg å få vite litt om hvor de forskjellige roverne er. Selv vet jeg noen,men ikke mange nok til å kunne samle nok til treffet . Så hvis du kjenner noen som har rover,eller kjenner noen som kjenner noen har som rover osv. så ta kontakt! Rover har dessverre ikke en egen merkeklubb,så derfor MÅ man jo gjøre noe selv får å få samle roverentusiaster norge rundt. Selv har jeg sett 3 stk. grønne 1 i tromsø,en i skibotn (denne stv.) og den siste vet jeg ikke hvor den hører til. 2 stk. champagne fargede:En på Storsteinnes og en på nordkjosbotn 1 stk. rød på målselv 1 stk. Svart i Tromsø Og en meget spesiell camelon farge i Tromsø Ps:Alle disse er rover 75... Om DU vil tilføye flere,og kanskje location,så hadde det vært fint :D MVH Hansy ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg