Blackbird Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Er Big Meet avlyst i år? :rolleyes: Gatebil Nordens Største? Hvor mange var det der i fjor da? Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Tenker du på Power Big Meet? Vel, nevner det uansett. "The dates for Big Meet 2005 are July 7- 9 (Thurs-Sat)." Big Meet's hjemeside Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Tenker du på Power Big Meet? Vel, nevner det uansett. "The dates for Big Meet 2005 are July 7- 9 (Thurs-Sat)." Big Meet's hjemeside I Västerås, Sverige... For de som ikke vet... Skal du dit iår ratata? Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Har vert på Big Meet noen ganger :) 3 År siden sist. :( Har ingen sett at Gatebil reklamerer med "Nordens største biltreff"? Det er vertifall bullshit Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Tror faktisk Gatebil slår sammen besøkstallene på alle treffa de har gjennom sesongen og skryter av det. Vallåkra er vel et av Nordens største. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Power big meet er et utrolig bra treff som jeg kan anbefale alle å dra på, var der for første gang ifjor. Da regnet det, men klarnet opp, slik at det var ikke så mange biler som det pleier, men du verden det var mengder allikevel! Om noen av dere er intressert i børning også, burde dere møte opp på kjøpesenteret på Hälla, litt unna västerås. Ifjor var det en stemning der jeg aldri har opplevd maken til, masse folk som burnet, ropt fram av svensker som skrek burna, burna. Utrolig kult.:) Har bilder av det og om noen er interessert. PS: børninga var på privat grunn med tillatelse, slik at politiet ikke trengte å bry seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Det var 8500 biler inne på område i 2003 på lørdagen og sikkert 3-5000 biler som sto på campinger, parkeringer, ja over alt.... Blir mitt 15 år på rad på Big Meet i år.... ingen treff kan faktisk måle seg med det som skjer i Vesterås...... :) Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Kan legge til det ang. Vesterås... faen i meg rått, så sinnsykt mye biler og folk at ingen kan måle seg opp mot det. Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Noen som skal til bigmeet i år? For noen år siden var det ca 60000 tilreisende til vasterås den helga og det øker hvert år, så hvem er størst? Nytt for året et at treffet begynner torsdag! Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Jeg skal selvsagt.Blir vel mitt 10 år .Kjører Olds'en tenker jeg.Pleier å dra ca 10 biler her fra Bergen. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Jeg stiller i år med haike-tommelen, og har fått plass. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg