Gå til innhold

Litt uheldig med Civicen

Cereal

Anbefalte innlegg

Kom deg til lege og fysioterapaut.. Så du får konstatert om det er noe galt, for om du blir plaget i ettertid hjelper det ikke så mye å få erstatning og hjelp uten at du har dokumentasjon..

var på sykehus rett etter ulykken..i dag har jeg vært med lege og senere i dag skal jeg ha en tur til fysioterapaut..så jeg rekner med at det meste er dokumentert nå..

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Auda, det der så ikke bra ut nei. Håper alt står bra til.

Jeg kan kanskje være interessert i felgene. Har du noen flere bilder? Hvordan merke er dekkene? Ser at de er 215, har du hatt noen problemer med at det subber? Jeg har samme bil som deg, med 40/40 senking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, det der så ikke bra ut nei. Håper alt står bra til.

Jeg kan kanskje være interessert i felgene. Har du noen flere bilder? Hvordan merke er dekkene? Ser at de er 215, har du hatt noen problemer med at det subber? Jeg har samme bil som deg, med 40/40 senking.

har ikke flere bilder nei..dekkene er dunlop sp9000..bak gikk det helt greit, ingen subbing...men fremme ble det litt vanskeliger, men var senket mer en 60mm fremme da, er ikke helt sikker på hvor mye men det var originalt 35mm, men så var det kappet 2 ringer...

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ja! det var ikke no dårlig ide.. kræsje me noen som bryter vikeplikt.. få penger.. klage over ondt i ryggen å VIPS papirer som fritar deg for tvangsarbeidet i det norske "forsvaret" å TATA!! ny bil å fri mann!

det var på kanten til genialt.. å det værste er at jeg ikke har tenkt på det sjøl ennå så tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, det samme skjedde meg uka før..

En feit kødd som ikke holdt vikeplikten.

Han stakk av attpåtil, men fikk bilnr og politiet har tatt'n.

Så han blir fotgjenger en stund.

Men det suger å kræsje en styla bil.

Blir aldri det samme igjen.

Skulle utrydda alle som brøyt vikeplikten!

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! det var ikke no dårlig ide.. kræsje me noen som bryter vikeplikt.. få penger.. klage over ondt i ryggen å VIPS papirer som fritar deg for tvangsarbeidet i det norske "forsvaret" å TATA!! ny bil å fri mann!

det var på kanten til genialt.. å det værste er at jeg ikke har tenkt på det sjøl ennå så tusen takk! :)

vil jo ikke akkurat anbefale dette da..

men du skal vel få lov til å prøve :)

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kræsjer, får varige skader, blir trygda.. får ikke gjort en dritt med livet. høres fortsatt ut som en god plan?

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda er vel ikke akkuratt det sikreste man kan kjøpe seg da men. japseplasten er liksom ikke av den beste. men men. de felga!! de vil jeg ha!! er dem slitte? noen skader på dem? trist og se en så pen civic gå dunken.

*kondolerer*

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har faktisk ikke brukt så mye penger på den bilen...

eneste jeg har kjøpt er diverse slitedeler sånn som bremser og dekk...aldri vært noen problem med bilen så lenge jeg har hatt den, å bilen hadde gått 260 000km nå..

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider