Gå til innhold

Litt uheldig med Civicen

Cereal

Anbefalte innlegg

Håper ikke for din del at de merkene i frontruten kommer i fra hodet ditt og en eventuell passasjer.

Ellers så var det jo synd med bilen din. Gå inn i millitæret uten bil og spar alle dag pengene :D Så kjøper du deg en feit Bmw :pray

Eller en annen bil som du har lyst på :)

Og kom deg til Physio ja....

front.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper ikke for din del at de merkene i frontruten kommer i fra hodet ditt og en eventuell passasjer.

Ellers så var det jo synd med bilen din. Gå inn i millitæret uten bil og spar alle dag pengene :D Så kjøper du deg en feit Bmw :pray

Eller en annen bil som du har lyst på :)

Og kom deg til Physio ja....

kommer nok fra hodet mitt å fra passasjeren..litt kuttskader i panne..

har veldig lyst på ny bil nå..kjøpte meg en golf gti 16v for noen uker siden for å ha noe å komme meg til å fra jobb med, men når jeg er ferdig med militæret skal det bli e litt nyere og større bil

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har veldig lyst på ny bil nå..kjøpte meg en golf gti 16v for noen uker siden for å ha noe å komme meg til å fra jobb med, men når jeg er ferdig med militæret skal det bli e litt nyere og større bil

Er de 17" felgene fra civicen solgt?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He du plana om å fullføre millitære no då?

Hehe det va no en bra sum du fikk for bilen:) tjent litt på den no:) Skal drikkast både fredag å laurdag no!!:)hehe.. Forresten vi skal ta buss til festen i mårga, den går kl 1800, å det e vorspel ut me na tommy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He du plana om å fullføre millitære no då?

Hehe det va no en bra sum du fikk for bilen:) tjent litt på den no:) Skal drikkast både fredag å laurdag no!!:)hehe.. Forresten vi skal ta buss til festen i mårga, den går kl 1800, å det e vorspel ut me na tommy..

veit ikkje kor det blir me militære enda, teke d som det kjeme..

he tjent litt på den no ja..he ca 70000,- til samme frå begge gongane no, å ej venta på meir...ka so skjer på laurdagen då?

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Civicen er ikke dårlige i kollisjon enn andre biler på sin tid. Den ligger midt på treet, sammen med en haug andre VW, BMW, Toyota osv sine modeller.

Denne bilen hadde ikke airbag og derfor er den ikke oppe i det "beste" sjiktet.

Lurer svært på om føreren av denne bilen brukter bilbelte. Ser ikke slik ut. Og hvor smart er det..

En bekjent krasjet med akkurat samme bil, han for inn i en telefonstolpe i 70-80 km/t. Han brukte dog sikkerhetsbelte og eneste skaden han fikk var et lite kutt i hodet etter treffet med rattet og blåmerker etter bilbeltet.

Jeg vil ikke si denne bilen er "dødsfarlig" eller "svært" usikker å kjøre. Den har stålbjelker i dørene og deformasjonssoner. Hadde bilen sett hel ut idag, så hadde ikke energi blitt absorbert og sjåføren hadde muligens dødd.

Hele poenget er at bilen skal trykke seg sammen slik at metall og plast absorberer støtet.

Mtp tidligere erfaring, er motor og girkasse på denne bilen ubrukelig, annet en enkeltdeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider