Kai_G Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 sombrero Fet bil du har! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hei. Vet ikke hva du klarte å smelle, men her er "dagens" historie (-en kasse jeg driver med nå). Eieren her hadde hørt en lyd en "stund". Kompisene sa "det er bare ett hjullager". Han kjørte med lyden en "god stund". "Til slutt sa det pang gitt"(*-å herregud hvor mange ganger har jeg ikke hørt denne historien notin ) Tok den opp, og der hadde mutteren på pinjongen løsnet helt av, med det resultatet at det ikke var mer forspenn på pinjong-lagerene. Dette hadde surret å gått leeeenge. Dette skremte meg litt. Kan virkelig denne lyden så mistolkende at det kan virke som et hjullager som er ødelagt? Noen andre måter du merker det på ang. løs mutter på pinjongen? Merker det ikke på andre måter ved giring/kjøring generelt, etc.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 sombrero Var det du som hadde min bil før tro? Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Var det du som hadde min bil før tro? Er ikke dette Haakon / The Mazta sin det da?? Eller har han solgt den muligens?? Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Åhh hoi! Jeg har nok dårlig form for humor, men dæven som jeg lo av den heihvordetgårversion1 signatur'n din! hoho! Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Er ikke dette Haakon / The Mazta sin det da?? Eller har han solgt den muligens?? Han har solgt den ja;) Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Er ikke dette Haakon / The Mazta sin det da?? Eller har han solgt den muligens?? Joda, det er gamle bilen hans! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Var det du som hadde min bil før tro? m'm m'm m'm Siter Turbochick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hehe.. må si at jeg liker den avataren din, tøff bil også forresten.. doh Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Den bilen der møtte jeg på vei mot Hamar for en ukes tid siden.. Hvem er det som har den nå da? :P Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Den bilen der møtte jeg på vei mot Hamar for en ukes tid siden.. Hvem er det som har den nå da? :P Ehhh... Snurrbo chicken , dvs. Lotus. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Ehhh... Snurrbo chicken , dvs. Lotus. mvh Ok, bare litt forvirrende med alt det "Var det du som hadde bilen min før tro?"-snakket.. Tøff bil :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Ok, bare litt forvirrende med alt det "Var det du som hadde bilen min før tro?"-snakket.. Tøff bil :) Hei. Lotus hadde den sorte GT-R'en før. Nå har hun en annen, og den er rød doh mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Åhh hoi! Jeg har nok dårlig form for humor, men dæven som jeg lo av den heihvordetgårversion1 signatur'n din! hoho! Hehe, ja fin den. tenkte jeg sku stille på streetlegal imorgen, BIlen ser ganske sjabby ut nå, falmet, rød, litt smårust osv, dekkene er eldgamle 185.60.14, hehe. Står GTX motor i den ,lader 0.8Bar, er vanlig 1.6LX driverke, dvs fremhjulstrekk., Får se hvordan det går, poster tidene her etterpå. Er meningen den skal bli som på avataren min , men må handle inn litt styling osv først, venter på at det skal strømme inn litt cash. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg