WhipeOut Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Erre noen som kjører skikkelig bil som skal hit 20.-22. Mai eller? Jeg vurderer det sterkt i alle fall. Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Er vel en liten fare for at man drar oppover vel. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hørte nyss i at det var no kjøring på Revebanen, noe som kan kallest lokalt for meg, 22.mai.. så.. liten fare for at eg kommer den veien... Men så kjører eg ikkje skikkelig bil heller! notin Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 primera= skikkelig bil Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 primera= skikkelig bil 1.8 = ....... :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 im there! blir fett! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Vis jeg får lånt vivaroen og hengeren på jobben så er jeg der. Må få kjørt litt gris... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg skal dit 21. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vladnag Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Bor 4 mil unna, så det ville vært for dumt å ikke dra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg drar dit på lørran :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg