Gå til innhold

Ting jeg lurer på ang Corrado

Ranger emnet

Bidne

Anbefalte innlegg

Hvordan er disse å forsikre? (vanskelig, dyrt?)

Hva bør jeg sjekke når jeg ser på en corrado? (Standardfeil etc)

Hvor ofte bør g-laderen overhales?

Ser at noen få corradoer har skinninteriør, men da bare i grått, finnes det i svart også?

Hva er ca forbruket på en standard g60?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er disse å forsikre? (vanskelig, dyrt?)

Hva bør jeg sjekke når jeg ser på en corrado? (Standardfeil etc)

Hvor ofte bør g-laderen overhales?

Ser at noen få corradoer har skinninteriør, men da bare i grått, finnes det i svart også?

Hva er ca forbruket på en standard g60?

jeg har bare ansvarsforsikring nå.. men skal bytte over til kasko, nå betaler jeg ca 4000, med pappa sin 70% bonus.

standard feil er vel det samme som andre vw :) dørhåndtak f.eks..

Ja, det skal være svart int til corrado, men er vel ikke så mange som har det, de fleste har vel, grått..

G-laderen bør overhales hver 50-80k avhengig av kjørestil, trim :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du søge i forumet vil du finna ein 5-6 sånne poster om det sama. der står det masse nyttigt :)

Lykke te me kjøb av corrado! =)

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no måkje vi pese han for at han spurte.. han viser ivertfall interesse i en av verdens beste biler! det er ikke dårlig bare det?

helt enig med deg!!! syns heller hvis det er noen som har noe i mot at han spør så la heller være og skrive!

jeg kan egentlig kun snakke ut om min egen erfaring av dennebilen

Jeg har corrado selv! har ikke hatt mye problemer med denne bilen! G ladderen min gikk dundas det er det eneste problemer jeg har hatt!

grunnen til dette er tidligere eier som tydelig vis ikke viste hva overhaling og oljeskift er! jeg bygger min om til turbo nå for og slippe unna dette problemet!

jeg har også byttet litt slitedeler som bremseklosser osv! det er også ekstremt lite rust på disse bilene! det er heller ikke så veldig vanskelig og skaffe deler til denne om man skulle trenge dette! det også lett og skaffe seg hjelp om man skulle trenge dette her på forumet! er mange her som kan disse bilene bra!

ønsker deg lykke til om du finner ut at du skulle kjøpe deg en corrado!! ;)

dette er hvertfall en bil jeg kan anbefale deg! drunk <-- minner meg litt om han i Gremlings

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider