Gå til innhold

Omega deler selges billig...

Ranger emnet

TMB

Anbefalte innlegg

Nå er Omega'n klar for levering. Alt av deler skal bort, rubbel og bit.

Alle delene befinner seg i Østfold, og det går unna til første og beste...

Bilen er komplett, av alt det måtte bety. deler som er små, kan godt sendes i posten mot forhåndbetaling. Alt er helt, med unntak av: bakfangeren, en felg, kanaler og slikt som ruster... Bilen er gått som russebil frem til nå. (måtte av veien pga rådyr som det heter) Forstillinga er litt skjev, og jeg gidder ikke fikse den, da bilen ikke er blitt EU kontrollert. Skal uansett bort. så like greit nå som seinere. Er jo bare noen dager uten russebil!!! (hehe, fiksa den alike vel, bruker jo halvparten av bensina Ascona'n bruker... hehe. billig i drift. )

Her er noen bilder av bilen:

s53016199px.th.jpg

Det er foresten ikke gamle eksosanlegget, tror det er ca et halvt år gammelt det som er bakafor katalysatoren.

s53016178tw.th.jpg

s53016277kg.th.jpg

s53016152jw.th.jpg

Felgen på bilde har fått seg en skikkelig smell, og er ubrukelig, gode dekk, nye for ett år siden. 4stk gode dekk, og 3stk brae alu AAC felger. Skal rette den ene, men tror ikke jeg klarer å få den ok. må evt avbalanseres mye... doh

s53016234yy.th.jpg

Caliperne selges ikke, da de skal jeg ha på Ascona'n min.

s53016178tw.th.jpg

Lyktene framme er bra. en ødelagt lykt bak, tror også det er en liten sprekk i baklykt nr 2. Lyktene er dine for 300kr. (får ikke med pærene hehe!!)

Meget pent interiør. Grått. dekselet over høytaleren i dørene framme er litt sprekt på begge sider, men det kan vel fikses. Dashbordet er støkent. Ikke ei ripe.

s53016277kg.th.jpg

s53016285jl.th.jpg

Gode seter, med varmetråder, alt av det elektriske funger som det skal. El speil har jeg også.

s53016306kz.th.jpg

fire år gamle sachs dempere. bakdemperne er noe slitte pga mye tung last de siste årene. (4-500kg elper til å fra bærpresseriet) Men framme er de ok.

s53016355yn.th.jpg

2,0 OHC motor, selges med komplett ledningsnett, girkasse, mellomaksel, manifold, eksosanlegg ol til høystbydende over 1500kr. Motoren er gått rundt 240 000, men uten el feil, bytta topp pakning en gang, plana toppen den gangen vi bytta. Går billig og bra. Girkassa svetter noe. Motoren drikker ikke olje, starter uten noe vansker selv i den kaldeste kulde, men ser ikke så pen ut pga det aldri har vært tatt motorvask på den. Motoren sitter i bilen, og kan prøve kjøres om sådann ønskes...

s53016326nt.th.jpg

Som sagt, alt skal bort. gir kvantumsrabatt... hehe..

Har også div andre ting som skal bort.

4stk vinterhjul (til Omega'n) to med pigger, og to uten!!! stålfelger.

4stk Ford Granada Giha felger. (uten dekk av noe verdi) (100kr stk eller høystbydene)

4stk Volvo 340 (4x100) alu felger. (300kr for alle)

div volvo felger, dekk ol..

1stk Ford V6 2,3

1stk Volvo B23 A

1stk Volvo B23 (med avdreide stempler, obs!!! ikke så proft gjort!!!)

Ascona A crom fangere.

Ascona A instrumenter.

Ascona A skjermer (deformert uten like.. enget bilcross)

1stk granada v.f skjerm. (noe skader)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går den ann å ta av den plastiken på kanalen ?

Er det ikke bare en slik plastikbeskyttelse på utsiden av kanalen ?

det er slik plastbeskyttelse på utsiden av kanalene ja. alt går ann å få av veit du.. he he.

kjøper du noe annet, skal du få dem med...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger et speil glass på fører siden også sombrero

Klarte å sprekke mitt når jeg monterte lakkerte speilhus.

Kanskje listene på dørene og skjermene også...

Har du et bilde av frontfangeren også ?

Hvor mye vil du eventuelt ha for den, 400 og jeg henter den :)

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av frontfangeren:

s53016169ch.th.jpg

300 for speil, listene på dørene, og plastikken på kanalene.

3-400 for frontfangeren.

Er det for mye å forlange.. he he.. går jo ann å prute med meg..

si 500kr for alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg PM.

(skal du ha delene ell?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider