dunndunn Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 noen som kan hjelpe meg å summere opp hva jeg trenger av understell og bremsedeler? hehe.. har en 1.4is med trommler bak og skal bytte til skiver.. men hvilke deler trenger jeg? tenkte å ta en tur innom honda oxo å få noen delenr. men hvilke deler trenger jeg? :) mvh. Siter H22A Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furius Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 noen som kan hjelpe meg å summere opp hva jeg trenger av understell og bremsedeler? hehe..har en 1.4is med trommler bak og skal bytte til skiver.. men hvilke deler trenger jeg? tenkte å ta en tur innom honda oxo å få noen delenr. men hvilke deler trenger jeg? :) mvh. powerzone har et sett,,, koster peng men men det er koplett Siter honda power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunndunn Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 powerzone har et sett,,,koster peng men men det er koplett never powerzone again.. lurer på deleliste ikke om hvem som har komplett sett.. vet om nok av de=P Siter H22A Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg