The cowboy Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 gå for MB du!! er alt for mange kebab-traller og alt for mange råne volvoer i omløp fra før av!! (sier ikke at disse ikke er kule..men åffer følge strømmen?? hehe) men alt i alt, gå for den du selv vil ha! og den som faller deg mest i smak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det kryr av raske E30er, Merca er fetere. :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg sier Merca jeg også ;) (kanskje fordi jeg har en selv da :p det var mine konf. penger :D ) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Mercedes helt klart. De er ganske greie i pris og ligger bra på veien med skikkelig understell. Får vel en 2,3 16v fra 50.000 og opp Hadde først brukt penger på bremser, overhaling av motoren med lavkompstempler og en t3/t4 turbo, grenrør og en intercooler. Har jo 185 hk orginalt og en topp som flower meget bra med litt porting. Husker for mange år siden en chevy Vega med 2,3L 16v med portet topp, turbo og 1000 HK pluss. Kun rett frem bil da, men...... Med en T3/T4 kan du lett ta ut 350-400 hk. tcr her på forumet lager sikkert grenrør til deg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 16v motor'n til M102 er en med stort potensiale. Men det koster å bygge på de... Vet det har gått mange av disse med plenty med hk, og det går noen ennå. Er en 190 i Hedmark med gamle motor'n til Sæthre eller hva han heter. Motor'n fra gamle bilen til Haugens Boost. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Merca. Er jo en veldig komfortabel bil også! E30 finner du rundt hver sving... Samme med volvo... En fiksa 190E råtass finner du ikke så veldig mange av.. Gjør du det skikkelig får du en unik bil! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 190 evo er jo mye feitere en bmw e30.. desuten,alle har jo e30, er ikke noe spes med den lenger, men mercedes er d ikke så mange som har, og de blir mye feitere i mine øyne. Jeg syns helt klart du skulle gått for merca:) si i fra når du bestemmer deg da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopuff Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 190 evo er jo mye feitere en bmw e30.. desuten,alle har jo e30, er ikke noe spes med den lenger, men mercedes er d ikke så mange som har, og de blir mye feitere i mine øyne. Jeg syns helt klart du skulle gått for merca:) si i fra når du bestemmer deg da?:) har bestemt meg for mercedesen jeg ass om jeg får råd ska den ha 2,3 16 v turbo og evo2 kit dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 JEY!!! :D *10 tegn* Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg