Gå til innhold

Forslag til hva som kan gjøres

Ranger emnet

Anders1

Anbefalte innlegg

Hei

Har planer om å kjøpe meg en Golf 2 og sitter og planlegger litt hva jeg skal gjøre med bilen og hva det kommer til å koste..Lurte derfor på om noen kunne komme med litt forslag :) Tenkte vel egentlig å kjøpe en helt standard golf 2 og style den litt..Har lyst på GTI, men forsikring koster vel skjorta så det får jeg droppe..

Det jeg har tenkt på å kjøpe nå er, 90´fangere, nye baklykter, ny grill, senkesett og noen nye felger(som ikke koster for mye), i tillegg til bilen selvsagt ;) Lønner deg seg å kjøpe en helt standard golf for så å gjøre alt selv? Framfor å kjøpe en som er slik jeg vil ha den? Noen som har noen gode tips til å få i stand en golf 2? Har ikke titusener av kroner å bruke heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp en ferdig stylet gti, det blir billigst i det lange løp

Når det gjelder forsikring så var ikke forskjellen på vanlig golf og en gti 8v mere enn 600 kr på meg, delkasko på begge,

16v og g60 er dyrere å forsikre,

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på med det du vil ha,ikke bry deg så mye med hva andre har og ikke..

Det er såpass mye Golf II rundt om kring,og slikt ståa er nå,så er det dessverre alt for mange som er like. Alle gjør det samma,og alt blir mer eller mindre likt.

Gjør som du selv vil,kjør din egen stil,hvis du ikke vil ha 'samma' bilen som titusenvis av andre rundt om i Norge.

Styling,lakkering,servicer og alt mulig kan fort koste deg et par titusenlapper på relativt kort tid,så sjekk ut tilstanden på bilen du skal kjøpe osv,så du ikke går på en smell!

mvh

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider