primal Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 jg er ganske ny på photoshop men kan noen forklare lett hvordan man crommer? takk på forhånd Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 http://www.digimods.co.uk trykk der også finner du Tutourials, finn Chrome Paint:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 carude: er det ikke litt drøyt å ha "pakkiser" i signaturen?? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det er jo et sitat fra en "av dem" da.. han har bare glemt anførselstegn.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 carude: er det ikke litt drøyt å ha "pakkiser" i signaturen?? Er pakkis selv;) ikke akkurat da men , er opprinnelig fra Sri lanka.. :rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Royal Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 sensurer, fort! Siter kjør kollektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 *ler* whatever dude Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 carude: er det ikke litt drøyt å ha "pakkiser" i signaturen?? Har sett værre kommentarer på dette forumet! sombrero Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 *ler* whatever dude Tror du ikke på meg ell? sombrero Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg har for såvidt ikke noen grunn til ikke å tro deg egentlig så driter jeg i det Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 men pakkis eller ikke............ primal: hva var det du skulle chrome for no a?? fåse! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg