Gå til innhold

selger prosjektet mitt

Ranger emnet

dinge

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skiltene er bare og hente på biltilsynet!

årsavgift+reg må betales.

kan jo komme en tur og se:)

er ikke langt fra raufoss til bybrua:)

Jeg kunne jo tatt en tur. Det er jeg som sendte deg mld i går, med bmwen. Jeg må i såfall selge bmwen først om det skal være aktuelt å kjøpe din da. Men det er kanskje ikke noe muligheter for å prøve bilen sånn den står nå heller da... siden den ikke har skilt og sånn sombrero

'85 Audi 100 quattro

x - '84 BMW 728i

x - '90 Honda Accord 2.0

x - '85 Audi 90 2.2

x - '86 Golf GTi

x - '91 Toyota Corolla xli 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jo tatt en tur. Det er jeg som sendte deg mld i går, med bmwen. Jeg må i såfall selge bmwen først om det skal være aktuelt å kjøpe din da. Men det er kanskje ikke noe muligheter for å prøve bilen sånn den står nå heller da... siden den ikke har skilt og sånn sombrero

å ja,hei!:)

jeg vil ikke ta noe bil i bytte. har ikke råd og har litt mange biler som jeg egentlig ikke gidder å ha mer:D

det er kun en ting som jeg skal gjøre med den!

kan sikkert gjøre det før du da eventuelt skal ha den!!

det er ei fjær i dieselpumpa som sitter feil!

skal få fikset det snart:)

men det går jo og komme og se på den fordet!

bare avtale tiden så skal vi få fikset det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

greit.

hvis noen er int så fort dere. jeg drar tilbake salget av alt samlett hvis ingen har tatt kontakt ut denne uka!

da selger jeg den som turbodiesel! og beholder gti motor og alt annet ting som er greit og ha!

ta kontakt fort om dere er int!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke slik, er intr i motor, girkasse, effektanlegg, fram og bakstilling med dempere.

jasså er intr i det!?:)

det som jeg har skrevet er et effektanlegg er bare den første delen tror jeg!resten er sveist:Dhehe

men kom med forslag til pris på motor og slik du så skal jeg nok tenke på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en KR eller en PL?. Hvordan stand er den i?

hehe,det er flaut og si det men jeg er ikke helt inn i det kr og pl greiene enda!

men det er innsprut da om det sier deg noe!?

motoren er i bra stand den! husker ikke eksakt hvor mye den har gått men den har så vidt runda 200,000! er kvassere kammer på den og! så den drar litt bedre,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,det er flaut og si det men jeg er ikke helt inn i det kr og pl greiene enda!

men det er innsprut da om det sier deg noe!?

motoren er i bra stand den! husker ikke eksakt hvor mye den har gått men den har så vidt runda 200,000! er kvassere kammer på den og! så den drar litt bedre,hehe

Ok..såpass!

Alle 16V motorene hadde innsprut. KR har 139hk og PL har 129hk. Hvor mange sånne blanke slanger har den?. Var det du som kjøpte den motorn på QXL?..

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..såpass!

Alle 16V motorene hadde innsprut. KR har 139hk og PL har 129hk. Hvor mange sånne blanke slanger har den?. Var det du som kjøpte den motorn på QXL?..

hehe! er jo ikkeno på vw motorene det! det er den 139hk motoren.

hmm,hvor mange slanger? er det 5 som sitter der tro!? el er det 4! er vel 5!hehe. hvordan det?

er den noe spec med det og el?:)

var nok ikke jeg som kjøpte motor på qxl nei. denne satt i en annen bil jeg har hugget!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! er jo ikkeno på vw motorene det! det er den 139hk motoren.

hmm,hvor mange slanger? er det 5 som sitter der tro!? el er det 4! er vel 5!hehe. hvordan det?

er den noe spec med det og el?:)

var nok ikke jeg som kjøpte motor på qxl nei. denne satt i en annen bil jeg har hugget!:)

Ok.. En lett måte for å se om det var KR er at det er flere slanger på de. Har 2 ekstra slanger til varmkjøringsregulator. Men du sa jo det var 139hk så.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider