Inzane_ Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hei. Tenkte kanskje det var like greit å lage en egen topic om dette. Jeg lurer på hva folket syns om E36 som førstebil. Tenker da i retning 32x. I huet mitt er det vertfall delte meninger. En del sier at jeg skal kjøpe meg en gammal bil som det ikke gjør no om jeg kræsjer med, og en annen del sier at jeg ikke skal kjøpe meg en rustholke men heller en E36.. Hva syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 En del sier at jeg skal kjøpe meg en gammal bil som det ikke gjør no om jeg kræsjer med Jo eldre bilen er, jo større er sjansen for at du stryker med hvis ulykken først er ute. Sikkerheten er proporsjonalt med årgangen. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg starta selv opp med en e36 som første bil... var kjempe fornøyd... hadde en 318i sedan selv. Morsom bil med masse kjøreglede... er ihvertfall på min tredje e36 nå og er godt fornøyd =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det jeg tenker på er er jeg vil kunne ha det litt morro på vinteren.. Litt kjipt å bulke å betale masse for skadene.. Btw Azzido; Bilen din er evig digg.. Hadde gitt mye for en sånn. Du er heldig.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Ser ikkenoe galt med å ha e36 som førstebilen :) Gode biler å kjøre det! Forsikringsmessig/økonomisk er det kanskje best å starte på motorsvake modeller.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det jeg tenker på er er jeg vil kunne ha det litt morro på vinteren.. Litt kjipt å bulke å betale masse for skadene.. Btw Azzido; Bilen din er evig digg.. Hadde gitt mye for en sånn. Du er heldig.. :) E36 er morro på vintern... men med stor maskin kan det ta av litt til tider... kjørte 325'n jeg har nå på vinterføre... bilen lå mere sidelengs enn noe annet til tider.... men morro forde om hjertet dunka litt ekstra noen ganger når jeg retta inn noen kontraer osv =) bare å komme med penger det så har du den ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hm, som fler andre her var E36 min første bil. Det koster endel om du skal kjøpe styling og slikt. Men det som er viktig er vel driftsikkerhet, forbruk, forsikring o.l Har ikke no å utsette på noe av det utenom forsikingra, som ikke likner grisen! (Ja, bilen står i mitt navn). Forbruket blir til åssen du kjører. Masse kjøreglede og en bil du kommer til å bli glad i, men sørg for å ikke kjøp en gammel sliten en, bare for å få deg E36, de blir dyre! Vedlikehold osv er ikke så mye dyrere enn andre bilmerker. Og som doktorn sier, kanskje lurt å kjøpe en motorsvak modell først? (pengemessig) Har min andre E36 nå, og det er go bilen sin sombrero Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg