Gå til innhold

Bilder fra Cossi "photosession"

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

MAS Italy President på Ruud sin, jeg har TSW eller noe juggel.

Takk for komplimenter :)

Værsågod! Er egentlig fordmann, av en eller annen grunn....

Du får gi meg en luftetur på skogen en gang i sommer! Har ennå til gode å oppleve en Cossie i frislepp..

Til neste gang du skal ta bilder: Kan jeg foreslå en lav vinkel, skrått bakfra, mot solnedgang, og fri himmel over bilen? Tror det blir knall med dine farger!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat og jeg tok en masse bilder av bilene våre idag, her er noen av de bedre:

109-0981_IMG.jpg

Nydelige biler, og masse bra bilder! :D

Men jeg digga dette bildet absolutt mest da det ikke er tatt i normal "øyehøyde" Bare å huke seg ned litt eller opp på et tak/trapp noe gjør ting mye mer spennende :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige biler, og masse bra bilder! :D

Men jeg digga dette bildet absolutt mest da det ikke er tatt i normal "øyehøyde" Bare å huke seg ned litt eller opp på et tak/trapp noe gjør ting mye mer spennende :D

Populært kalt froskeperspektiv? Trodde du var filmmannen, burde kunne utrykkene syns jeg ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værsågod! Er egentlig fordmann, av en eller annen grunn....

Du får gi meg en luftetur på skogen en gang i sommer! Har ennå til gode å oppleve en Cossie i frislepp..

Til neste gang du skal ta bilder: Kan jeg foreslå en lav vinkel, skrått bakfra, mot solnedgang, og fri himmel over bilen? Tror det blir knall med dine farger!

Ja, det skal prøves! Men spørst om jeg må ha nytt cam, de bildene som har blitt tatt med mitt er ganske mye dårligere enn de som er tatt med kompisen min sitt.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider