Gå til innhold

Spørsmål om effekt anlegg!

Ranger emnet

Danern

Anbefalte innlegg

Hvorfor må anlegget gå over akselen?

Mitt 3"toms går under, blei fortalt at det var mindre "svinger" og ergo mindre motstand..

tror det er forskjellige typer stabstag bak..

etter bilder jeg har sett på, har noen bøyd opp, slik at du kan kjøre rør under.. (feks ipd tror jeg har slikt)

antiswaybars.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må anlegget gå over akselen?

Mitt 3"toms går under, blei fortalt at det var mindre "svinger" og ergo mindre motstand..

-Hvis du synes det er morro med 3" eksos og bakpotte som skraper neddi hver gang man kjører utenfor byen/kjører over humper og fartsdumper og dritt, så værsågod. 3" eksosanlegget er det jo ikke mye motstad i fra før av da, fordi man har 2,5" utblås fra manifold/turbo for dem som har det.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall bestilt meg simons 2,5" anlegg i halv sats! håper "r-sport" får sendt meg katalysator før helga nå..så blir det brumm brumm thumpsup

Tror en kamerat har en fire eller fem tomms rund krom tut også..får den selger den sikkert billig!

Dra fram autosol! :rolleyes:

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye effekt stjeler katalysatorene?

det er vel som en superpakket eksospotte?

det gjør vel heller ikke noe med CO vel? bare med annen forurensing, som ikke påvirker co måling?

jeg tenkte litt på å importere meg en slik, for 400kr inkl porto (fra usa):

tmuffler.JPG

tenk to slike.. :) en på hver side?? hehe

off vær så snill ikke!!!!!! passer ikke med det der ris dritet på volvo! ihvertfall ikke din som kommer til å bli så grom ellers!!!! heller gå for 2 2" på samme side..det er mye finere/stiliggere/passende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off vær så snill ikke!!!!!! passer ikke med det der ris dritet på volvo! ihvertfall ikke din som kommer til å bli så grom ellers!!!! heller gå for 2 2" på samme side..det er mye finere/stiliggere/passende!

hva syenst du om disse da?

1108552466560_1110854044958_MF_RS344X2r.jpg

4.5" utløp, 2.75" innløp..

23" lange, 6" brede og 5" høye.

HKS.. 2 stk for ca. 1000kr ferdig tollet og momset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva syenst du om disse da?

1108552466560_1110854044958_MF_RS344X2r.jpg

4.5" utløp, 2.75" innløp..

23" lange, 6" brede og 5" høye.

HKS.. 2 stk for ca. 1000kr ferdig tollet og momset.

ja sånne som det er MYYYEE bedre! så lenge du kun ser 4.25"stussen, og ikke det som er 5"!(mener ihvertfall jeg!!) men et sånnt på hver side,blir meeeget stilig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...