Gå til innhold

mazda 6 by sInnzYk

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

Ble bra det der, digger felgene, passer herlig bake, men den fremme ser ut som den sitter litt inni bilen.

Ellers kan du med hell forlenge fremdøren bakover, slik de fleste Coupè'er har det.

Refleksjonen av fremhjulet henger heller ikke på greip.

Men jeg liker den, fiks det nevnte så blir den nydelig. Elsker disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig dette. Rent og pent. :)

Men du har refleksjoner på bagasjerommet etter vindusviskeren, også ser man hvor døra og skiltet har vært. Som Blugh sier, så passer de felgene meget bra. Kanskje litt dårlig refleksjon av de, men meget bra :)

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig dette. Rent og pent. :)

Men du har refleksjoner på bagasjerommet etter vindusviskeren, også ser man hvor døra og skiltet har vært. Som Blugh sier, så passer de felgene meget bra. Kanskje litt dårlig refleksjon av de, men meget bra :)

takk for det..er ikke akkurat min beste modd :/ brukte heller ikke for lang tid på den :) skl ordne litt på den i kveld jeg :)

takker for svar btw :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil synes jeg! Vil komme med et tips angåede bakgrunnen du har putta på der.

Først og fremst kan vi se på hovedbilde med våt asfalt, der ser vi ikke horisont linjen i det hele tatt. På bakgrunnen du har plukket ut ligger horisont linjen midt i bildet, dermed ser det litt skækt ut.. :P

Hadde vel gått ann hvis bakgrunnen din ahdde en jævelsk oppoverbakke men :D hehe

Prøv å finn en med lik høyde på horisontlinja og det vil se mer riktig ut! :)

Har sett flere som spør om tips til dette på forumet, da det virker som moddene dems "flyter i lufta". Horisontlinja eller forsvinnings punktet må være like på orginal og donor bakgrunn.

Forsvinnings-punket sitter på horisont linja og er altså der hvor alle linjer i bildet forsvinner.

intro2.gif

rød linje er horisont linja her, og prikken i midten er forsvinnings punktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil synes jeg! Vil komme med et tips angåede bakgrunnen du har putta på der.

Først og fremst kan vi se på hovedbilde med våt asfalt, der ser vi ikke horisont linjen i det hele tatt. På bakgrunnen du har plukket ut ligger horisont linjen midt i bildet, dermed ser det litt skækt ut.. :P

Hadde vel gått ann hvis bakgrunnen din ahdde en jævelsk oppoverbakke men :D hehe

Prøv å finn en med lik høyde på horisontlinja og det vil se mer riktig ut! :)

Har sett flere som spør om tips til dette på forumet, da det virker som moddene dems "flyter i lufta". Horisontlinja eller forsvinnings punktet må være like på orginal og donor bakgrunn. Altså der hvor alle linjer i bildet forsvinner.

takk for det :) er ikke akkurat så ofte j skifter bakgrunn, så er ikke akkurat så pro på det området :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider