Sea_West Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276527 hmm hørte også at han ble kjørt over hode?? hmm er LEI meg på vegne av fører og familie, og evt andre pårørende. håper det går bra med føreren, og kommer tilbake til best sitt beste igjen. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Skal ha sinnsykt uflaks for å bli overkjørt 2 ganger. Mine største medfølelser til familie og venner og en med-biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Syns VELDIG synd på familie og ikke minst mannen selv. vet hvordan det er å ha en alvorlig mc ulykke i nær familie... ikke å anbefale. drømmer om sykkel selv, men vet hvor farlig det kan være så blir nok med drømmer her ja... Men ønsker mannen god bedring. Og hadde jeg vært religiøs så ville jeg "sent him my prayers"... Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grøfterally Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg kan da trøste alle med at det ser ut til å gå ganske bra med føreren som ble påkjørt, heldigvis. http://www.motorsykkel.no/t2.asp?p=34509&x=1&a=133309 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg kan da trøste alle med at det ser ut til å gå ganske bra med føreren som ble påkjørt, heldigvis. http://www.motorsykkel.no/t2.asp?p=34509&x=1&a=133309 Uff, det er ille. Bra at han klarte seg ganske bra da. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Syns synd på familie ja. Syns synd på de som kjørte over han også, sliter nok litt med å få sove om kvelden :( Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Det var jo bra at det ser ut som han blir god igjen. Dette er en av grunnene til at jeg foretrekker bil fremfor mc, man detter ikke bare ut av bilen hvis man kjører ut eller no.. Med mindre man kjører uten dører violin Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS.COSWORTH Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hørte det jeg også ganske tragisk.han ble kjørt over brystet og hode.tryna i depo svingen.trur det var Chis sæter på kawasaki. Håper det går bra med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 I følge en rapport fra en kjenning som kjørte hekta han og en anna sykkel og for ut av banen, men Sæter kom ut på banen og ble overkjørt av 2 sykler, en over halsen antagelisvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg