Gå til innhold

bygge om bremser

furius

Anbefalte innlegg

:rolleyes: har en honda civic med litt modifisert motor..

lurer på å bygge om bremsene bak. noen som har noen tips hvor jeg kan få tak i billig kit til detta. har sett litt rundt på nette det er veldig dyrt har jeg funnet ut...

noen som har tips om åsen jeg kan få skiver bak på min honda civic 98mod hb for en billig penge så hadde jeg vært veldig taknemelig...

håper på positive til bake mld

mvh

christian

honda power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har det samme spørsmålet egentlig... må ordne bremser og sikkerhet før motor :P men vil det være lettest å bytte om til vti-skiver bare.. eller finne en vraket vti og bytte hele bak... aksling og gode greier.. vet ikke om de er byttbare med hverandre...

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme har jeg også lyst til. men finner bare dyre kit. blir sikkert mye billigere hvis man skaffer del for del for seg selv, men vet ikke.

VTi deler er vel letteste, men kansje ikke så lett og skaffe?

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme har jeg også lyst til. men finner bare dyre kit. blir sikkert mye billigere hvis man skaffer del for del for seg selv, men vet ikke.

VTi deler er vel letteste, men kansje ikke så lett og skaffe?

Del for del blir vel oxo dyrt... ingen som har en delebil a?

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider