Gå til innhold

Cameleonlakk

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Litt off topic,så på et mc program på discovery der lakken kosta 1150 dollar pr.liter,er ikke dette sinnsykt?

Men litt on topic,hvor mye maling går det på en bil?ett strøk?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ca 1000kr per liter og du får kjøpt det på Real import i trondheim, Nor autolakk i Larvik, Multilakk i Sandnes, Lazy Paintshop i Oslo, Auto-skade & Ski Billakkering i Ski.

Hørtes veldig rimelig ut, da jeg kjøpte 1 liter vanlig metallic lakk kom den på 700kr hos Standox. Jeg forhørte meg på prisen på kameleon lakk og fikk opplyst at den lå på 5000-6000 for literen.

93 325i Coupe

(x)86 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 liter holder ikke nei. da blir det sjolder. mellom 1.5-2,5 liter utvendig. di lyse fargene er vanskeligst å få dekk på. har lakkert mange biler i camelon. første bilen brukte jeg 1 liter på. blei sjolete. bestill nokk maling til at du får lagt på 3 strøk.

www.kennethmoenmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameleon lakken skifter farge avhengig av vinkel og lys.

Candyn skifter ikke farge men ser veldig dyp ut.

Men når vi er inne på at cameleon er "ut" så er vel heller ikke candy så veldig "inn" heller

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan få tak i cameleonlakk? og sånn ca hva det koster?

kjøp ikke cameleon lakk kjøp heller 2L men clear crystal får en helt xtrem effekt om du har mørk grunnfarge. er heller ikke like dyrt men den ser dyr ut:D

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har det seg slik at lakken skal på en moped, og DET blir fett skal jeg si deg!

Hmm fett, samma her bare jeg skal kanskje lakkere blå perlemor. :D

sorry for og ødelegge tråden din, men noen som vet ca hvor mye jeg må gi for 1 liter med det?

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider