Gå til innhold

Grom bil til salgs på AutoDB!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

ska du ha 45k????!!!

syk i huet eller? du får aldri det for en AT

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo-lars: du kan få bilen min for 145.000kr?

får jeg med takgrind da? :rolleyes:

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hatt lappen i 2 1/2 måned og knekkt min første aksling "

Kjekt å ha med i signaturen når du selger en bil ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hatt lappen i 2 1/2 måned og knekkt min første aksling "

Kjekt å ha med i signaturen når du selger en bil ;)

Hehe, apropo det, så ringte jeg storebroren min i går, han hadde testa en 240Tic b21at for meg, og idet han løfta røret spant selger 2 pirutter på tørr asfalten..... høre turbo plystring, dekk skriking og ptsssscch i flere sekunder:D

hehe:P

btw jeg kan godt kjøpe bilen din uten anlegget, byr 30k ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det kan være godt salgstriks å spinne.. men kommer jo veldig ann på hvem som ser på :)

hehe:) Er jo kult da, men ikke bra om man vil at bilen ikke ska virke hardt kjørt.

Men som kjent, 240 tåler mye juling;)

Mambo, Hvor mye kan jeg strekke meg i pris for en svart tilnærmet strøken 240TIC med nesten orginal b21at på 150hk?

Har en på hånden skjønner du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjøp deg en at motor.. det drikker vanvittig mye bensin.. særlig 2.1 liter'ne..

gjør deg selv en stor tjeneste! greit om du bare skal bruke den 3 dager i året men det er virkelig ikke noe bil å flytte seg i med mindre du har jævla mye penger å fylle bensin for.!!!!!

som prosjekt.. helt strøken bil så kan du sikkert gi 10 000 for den.. men så går det jo mye penger i ny motor (FT/FK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider