ZtilongZ Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg lurer på om noen har bestilt eller vet noe om skivene fra DeltaGFX... Jeg har laget mine egne skiver til bilen min, men kontaktpapiret har krølla seg litt og sånt, og jeg tenkte at jeg kanskje skulle investere i noen ordentlige nye skiver... Fra DeltaGFX: Alle komplette sett til bil koster nå fast pris 695.- Lurer da på om dette er noe å satse på... Eller evt. et sted man kan sende inn til å få laget (noe som sikkert er litt dyrere) Dette er de sånn de ser ut i bilen nå: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Så bra ut de skivene dine da ZtilongZ, bortsett fra at de var litt skrumpete på ene siden. Men fari hakke, hvordan får du ut skivene i riktig størelse?:) Tror de skivene fra delta GFX er laget som en slags plast sticker, så den limes på, jeg har i hvertfall noen pålimte lilla skiver på det gamle speedometeret mitt=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hvem faen holder på med sånt kl 4 på morran? :p Du kan jo prøve å printe dine egne på nytt, på fotopapir. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hvem faen holder på med sånt kl 4 på morran? :pDu kan jo prøve å printe dine egne på nytt, på fotopapir. Ikke jeg hvertfall:P Bildet er ikke tatt i forbindelse med at jeg laga hvite skiver, det var bare et generelt bilde... MEN, klokka gikk uansett feil, og selvom den viser 4:06 så er den ikke mer enn 15:30 eller noe sånt :P Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Ikke jeg hvertfall:PBildet er ikke tatt i forbindelse med at jeg laga hvite skiver, det var bare et generelt bilde... MEN, klokka gikk uansett feil, og selvom den viser 4:06 så er den ikke mer enn 15:30 eller noe sånt :P PM 'en din er full. Sendt deg mail Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 PM 'en din er full. Sendt deg mail Mailen kom heller ikke frem! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 PM 'en din er full. Sendt deg mail *problem solved* Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg