Gå til innhold

Skiver fra DeltaGFX

Ranger emnet

ZtilongZ

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har bestilt eller vet noe om skivene fra DeltaGFX...

Jeg har laget mine egne skiver til bilen min, men kontaktpapiret har krølla seg litt og sånt, og jeg tenkte at jeg kanskje skulle investere i noen ordentlige nye skiver...

Fra DeltaGFX:

Alle komplette sett til bil koster nå fast pris 695.-

Lurer da på om dette er noe å satse på...

Eller evt. et sted man kan sende inn til å få laget (noe som sikkert er litt dyrere)

Dette er de sånn de ser ut i bilen nå:

DSC02990.JPG

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut de skivene dine da ZtilongZ, bortsett fra at de var litt skrumpete på ene siden. Men fari hakke, hvordan får du ut skivene i riktig størelse?:)

Tror de skivene fra delta GFX er laget som en slags plast sticker, så den limes på, jeg har i hvertfall noen pålimte lilla skiver på det gamle speedometeret mitt=)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen holder på med sånt kl 4 på morran? :p

Du kan jo prøve å printe dine egne på nytt, på fotopapir.

Ikke jeg hvertfall:P

Bildet er ikke tatt i forbindelse med at jeg laga hvite skiver, det var bare et generelt bilde... MEN, klokka gikk uansett feil, og selvom den viser 4:06 så er den ikke mer enn 15:30 eller noe sånt :P

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg hvertfall:P

Bildet er ikke tatt i forbindelse med at jeg laga hvite skiver, det var bare et generelt bilde... MEN, klokka gikk uansett feil, og selvom den viser 4:06 så er den ikke mer enn 15:30 eller noe sånt :P

PM 'en din er full. Sendt deg mail

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider