Gå til innhold

Opel omega 87

Ranger emnet

eVicez

Anbefalte innlegg

omega er en sjefs bil.. har en selv men den begynner å bli litt shabby..

hvordan fjernet du merkene?? ble det hull etter de??

og hvor har du funnet styling til Carlton?? har leitet drit lengen men kun funnet en front fanger utenom lotus og 3000 fangeren.. personlig syntes jeg evo500 fangeren er pen men finner den ikke til salgs noen steder..

så en i et tildigere svar som lurte på hvordan omegaen så ut med bakrute senker.. så en i stavanger området i fjord og den var nice.. har lyst å gjøre det selv.. skal fikse opp bilen eller kjøpe ny.. min er så full av rust og jeg kan ikke sveise.. pluss at motoren er sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bakrutesenker? hva er det?

Om du søker litt rundt på nettet på bilsider, kan du finne mye rart.

Prøv å ikke bare søke på Opel omega, og Vauxhall carlton, pga disse bilene har svært lite treff, og vil derfor ikke vises i søkemonitorer. Prøv derfor å søk litt på engelske stylingsider og finn vauxhall carlton, og likens med andre europeiske sider, finn opel omega a.

For å fjerne merkene brukte jeg enkelt et skruhjern som jeg tok under merkene, åsså vippet jeg de av. Ble selvførgelig ikke hull igjen etter de, ettersom emblemene er sotte på bilen i ettertid.

så brukte jeg ei plastskrape og negeln for å fjerne den gummien som var igjen. Viste ikke av noe kjemikaler å bruke, pga ville ikke skade lakken ennå. Men faen, bruker du negeln, vær obs på å få jævli vondt etterpå. Begynte å blø under negeln jeg. Vondt...:P

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bakrutesenker det er en liten glasfiberplate med omtrent samme bredde somd en videokasset og strekker seg like langt som det ruten er, denne blir som regel plassert øverst på bakruten

du har ingen adresser til sider med en del styling på da?

om du hadde brukt wd-40 og eller tjærefjærner hadde det vikret ganske bra..

det er noen biler det blir hull etter merkene.. for å fjærne de anbefaler eg en hårføner, litt tanntråd, et gammelt bankkort eller noe i den duren og noe som fjærner limen (wd-40 eller tjærefjerner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen

hvilke emblemer tok du bort? ALLE merkene, inkludert opellogoene? eller bare de "GL,LS,CD" merkene på siden og "opel omega, 2.0i" bakpå?

har fundert litt på dette jeg og, men har liksom ikke heeelt klart å bestemme meg enda...

men når det er så enkelt, så er det jo greit å få til ^^

*gå løs på bilen med WD40 og skrujern*

har du noen store bulker å snakke om, eller er det bare sånne man må se bilen fra en spesiell vinkel for at lyset skal vise dem?

har en del av de siste jeg, og dem irriterer meg noe grenseløst!

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm

GL den snåleste?

mener LS er de minst utstyrte jeg? har en LS jeg, og den finnes det ikkeno luksus i :P er nesten som en rallybil *flire*

ikke elvinduer, ikke takluke, ikke AC, ikke Kjørecomputer, ikke armlene, ikke noe..er hengerfeste da, men den virker ganske ettermontert ^^

(skal forresten bort asap)

mener det er LS - GL - CD - Club

kan jeg ha rett i dette?

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm

GL den snåleste?

mener LS er de minst utstyrte jeg? har en LS jeg, og den finnes det ikkeno luksus i :P er nesten som en rallybil *flire*

ikke elvinduer, ikke takluke, ikke AC, ikke Kjørecomputer, ikke armlene, ikke noe..er hengerfeste da, men den virker ganske ettermontert ^^

(skal forresten bort asap)

mener det er LS - GL - CD - Club

kan jeg ha rett i dette?

mener det er de modellen jeg og har hørt om... har også LS (Lite Stajsh, hehe) har henger feste på min, tviler på at mitt er ettermonter siter som f.. stoppet en merce 230d uten problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider