Gå til innhold

Biltema....

Ranger emnet

frank1982

Anbefalte innlegg

kjøpte for 6mnd siden et hjullager på biltema (ja jeg vet.....men det er halv pris av orginalt) og nå har det samme hjullageret begynt å bråke noe helt jævli.. var å snakket med de men her hadde garantien deres ingenting å si.. fikk nesten fingerer planta midt i trynet.. angry

noen som sikkert vet hvordan garantien fungerer? har kvittering å greier.

står i katalogen dems riktignok at garantien ikke gjelder slitedeler...bremseklosser...sandpapir ol..

jobber som bilmekaniker å hvis det kommer en kunde tilbake med problemer med deler som vi har skiftet er det full garanti...værtfall innen et år.

I`d rather push an Audi then drive a BMW

94 S4 STV

88 bx turbo diesel

88 bx GTI 16v turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber som bilmekaniker å hvis det kommer en kunde tilbake med problemer med deler som vi har skiftet er det full garanti...værtfall innen et år.

Les forbrukerkjøpsloven!

Du har ett/fem års garanti. Ett år er på ting som ikke er ment å vare så lenge, fem år er på ting som er ment å vare vesentlig lenger enn ett år.

JEG tolker det dithenn at hjullager kommer inn under fem år.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaslags bil er detta da? å er det ett hjullager du må presse på? for da skal det ikke mye til før det blir skevt.. å da ryker det ganske fort...

tviler på att -tema gidder å gjøre noe som helst..

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaslags bil er detta da? å er det ett hjullager du må presse på? for da skal det ikke mye til før det blir skevt.. å da ryker det ganske fort...

tviler på att -tema gidder å gjøre noe som helst..