frank1982 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 kjøpte for 6mnd siden et hjullager på biltema (ja jeg vet.....men det er halv pris av orginalt) og nå har det samme hjullageret begynt å bråke noe helt jævli.. var å snakket med de men her hadde garantien deres ingenting å si.. fikk nesten fingerer planta midt i trynet.. angry noen som sikkert vet hvordan garantien fungerer? har kvittering å greier. står i katalogen dems riktignok at garantien ikke gjelder slitedeler...bremseklosser...sandpapir ol.. jobber som bilmekaniker å hvis det kommer en kunde tilbake med problemer med deler som vi har skiftet er det full garanti...værtfall innen et år. Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jobber som bilmekaniker å hvis det kommer en kunde tilbake med problemer med deler som vi har skiftet er det full garanti...værtfall innen et år. Les forbrukerkjøpsloven! Du har ett/fem års garanti. Ett år er på ting som ikke er ment å vare så lenge, fem år er på ting som er ment å vare vesentlig lenger enn ett år. JEG tolker det dithenn at hjullager kommer inn under fem år. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 JEG tolker det dithenn at hjullager kommer inn under fem år. Har det ikkje litt og si at han monterte det selv og??? (nå kan han jo dokumentere at han har ferdigheter nok for jobben) Eg vet ikke no, ville bare trudd det var sånn! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...