pahf Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Noen som veit hva slags doning dahlback skal ha med til ruudskogen i år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Er han ferdig med den A4'n med midtmontert motor da? Eller? Blir vel Golfen i år også? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Blir nok Golf`en eller RS4`n tenker jeg. RS4`n er vel den han bruker mest vil jeg tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Originally posted by NoLimit Blir nok Golf`en eller RS4`n tenker jeg. RS4`n er vel den han bruker mest vil jeg tro... Hvilken RS4? Bilde? Er det den svarte med Dalback Racing over bakskjermene? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Originally posted by triggerhappy Hvilken RS4? Bilde? Er det den svarte med Dalback Racing over bakskjermene? sikkert denne det er snakk om (hentet fra audituning.com): Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2003 Er den der ja! Var jo på våler med den og i sommer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Februar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2003 hvem hermer hvem..? ser du bilen i bakgrunnen der? (TS-Racing) Forskjellen er vel fargen, å at den ene virkelig ER en RS4.. Til og med like felger, jo..! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Februar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2003 Originally posted by sprocket hvem hermer hvem..? ser du bilen i bakgrunnen der? (TS-Racing) Forskjellen er vel fargen, å at den ene virkelig ER en RS4.. Til og med like felger, jo..! Hvis du leser nyeste bilsport, så forteller tommy (ts) at felgene ble bestilt sammen (med dahlbäch) for å få produsenten til å endre boltmønster. Felgene kom egentlig kun i BMW-mønster! Sånt er kult :) Edit: felgene på bildet er ikke helt like hvis du ser etter. Tommy har vel helt like felger som Dahlbäch på bilen nå. 10 x 19 eller.no Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Originally posted by magzmod felgene på bildet er ikke helt like hvis du ser etter. Sikker? det var det første som slo meg også, men etter å ha sett mer på de så de helt like ut. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slafsehund Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Det er like felger, Tommy og jeg var borte hos hans. Og da hadde hans fått på sine. Hvor er mine henne sa tommy. Få et sett jeg også ellers har ikke du felger på bilen lenge. Uka etter var de ferdige for henting. Det er en bmw felg som har vært på et mekanisk verksted å fått endra bolt sirkel. Siter http://www.ikke.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slafsehund Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Rs4 en til hans er bruksbilen, Dino altså den kjempe svære bikkja hans sitter baki å sikkler på skinn setene i Rs4 en "Snufs" :D Siter http://www.ikke.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Originally posted by magzmod Hvis du leser nyeste bilsport, så forteller tommy (ts) at felgene ble bestilt sammen (med dahlbäch) for å få produsenten til å endre boltmønster. Felgene kom egentlig kun i BMW-mønster! Sånt er kult :) Felgene kommer i flere boltmønster enn bare BMW. Men som 'slafsehund' sa så var det vel BMW mønster de fikk gjort om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Originally posted by boXer Felgene kommer i flere boltmønster enn bare BMW. Men som 'slafsehund' sa så var det vel BMW mønster de fikk gjort om. Fra artikkelen i Bilsport Utseendet blev helrätt. BBS 19-tumsfälgarna kom på plats under sommaren. Håll med om att de sitter perfekt. Utmaningen var att dimensionen 10x19 tum bara görs med BMW-bultmönster. - Jag och Dahlbäck beställde var sin uppsättning och fick fälgarnas bultmönster ombyggda. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thag3 Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Sikkert golfen hans den er bare helt rå!!!!!!!!!:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg