Axe-Stro Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Spotted r33 gtr sølvfarget røde skilt, søndag formiddag oppover bakken forbi Lura Bistro i Sandnes... Var på komf der. Det var mildt sagt en digg avløsning fra allt familie-pjatt. ;) Til deg der ute som kjørte forbi, TAKK! hehe... :titties: Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Det begynner og ble litt vel mange skyliner ute og putrer etter vert nå.. Stavanger og Haugesund har jo sikkert over 80% av Skyline bølingen... :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Skyline begynner jo å bli like vanlig som Ford Sierra doh I tillegg så er de fleste Skylinene som blir tatt inn i dårlig/prosjekt tilstand.. :rolleyes: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Skyline begynner jo å bli like vanlig som Ford Sierra doh *host* Sierra?? *host* Kan ikke sammenligne en Nissan Skyline med Ford Sierra! ;) angry Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Vel så en meget strøken v-spec r33 gtr i kr.sand for en stund tilbake... Den var meget pen og så mer eller mindre strøken ut. Hvite skilter og(!!!). Blir litt glad når jeg ser sånne... Forøvrig synes jeg at jeg skimtet en gunmetal (mørk grå) r32 skyline og i stavanger sentrums-område... kan det stemme? Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Så den på lørdag jeg også. Kom innom landstreffet for russen i kongeparken.. Fatter ikke at han turte å kjøre blant dritfulle russ.. Ølflaskene henger løst;) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Vel så en meget strøken v-spec r33 gtr i kr.sand for en stund tilbake... Den var meget pen og så mer eller mindre strøken ut. Hvite skilter og(!!!). Blir litt glad når jeg ser sånne... Forøvrig synes jeg at jeg skimtet en gunmetal (mørk grå) r32 skyline og i stavanger sentrums-område... kan det stemme? det kan stemme det, jeg har også sett en slik! Kjørte bak en mørk grå r32 med prøveskilter fra Vardenes og helt ned til sentrum! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg