james Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg har en '88 modell 240, som er i noenlunde god stand, men helt original. hva jeg ser etter er senkesett og styling (spoilere, fangere, skjørt osv), men finner faen ikke et jævla sted på nettet. har sett på bla autospar.no, men der er det bare til japser og kebabtraller. hvis noen har en link til et sted hvor jeg kan finne dette, helst med nettbutikk og priser , hadde jeg satt stor pris på det! -rånern- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg har en '88 modell 240, som er i noenlunde god stand, men helt original. hva jeg ser etter er senkesett og styling (spoilere, fangere, skjørt osv), men finner faen ikke et jævla sted på nettet. har sett på bla autospar.no, men der er det bare til japser og kebabtraller. hvis noen har en link til et sted hvor jeg kan finne dette, helst med nettbutikk og priser , hadde jeg satt stor pris på det! -rånern- http://www.pedersens-racing.no | selger senkesett!! men vær så snill å ikke ødelegg den med fried styling og stooooor ostehøvel o.l!! passer seg ikke på en 240!!! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
james Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 takker, fant en annen side etter å ha sett litt rundt på forumet, bcb.no er ei jævla fin side, de har mys styling og snking ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Du har bla.a. pedersens racing bcb bil og deler Volvohuggeren, aka. åsane bilopphugging Lysaker Bil (var per's volvodeler før) KRB trading De kan vel alle skaffe ting til din volvo.. Så har du noen utenlandske, som: KGtrimning Sam Steffansson finnes sikkert flere, men det er de mest kjente som er listet opp her. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 spoilerkit.se har også 850 look til 240 og bross samme har bilogmc klikk deg inn via webshop! tror disse selger slike alien kits til 240, men ikke kjøp d :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 -La 240'n få skikkelig senking, gromt eksosanlegg, skikkelige felger og eventuelt bross-styling. 5" enderør er å foretrekke. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 -La 240'n få skikkelig senking, gromt eksosanlegg, skikkelige felger og eventuelt bross-styling. 5" enderør er å foretrekke. Denne potten kan man skaffe til grei pris fra usa: kostpris: 400kr + evnt toll og mva. Lurer på om det er egne regler for bildeler, ang mva? ellers: man kan jo også ønske seg som gave, da er det ingen toll eller mva, så lenge det er under 1000kr(?) specs: 100 % Brand New In The Box, NEVER BEEN TRIED ON Made with high quality T-304 stainless steel Comes with removable silencer Increase 5-10 horsepower Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 -Njaa.. den potta der forbinder jeg mer med riskokere... Tenkte mer på noe slikt: JT76-1224 Kr 480,- på pedersens racing, her -Men på en annen side, så kan dem jo bli litt kule på 240, hvis man har en god del turbogamp, også 3"hele veien, og kun den ene potta i enden :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 -Njaa.. den potta der forbinder jeg mer med riskokere... Tenkte mer på noe slikt: JT76-1224 Kr 480,- på pedersens racing, her -Men på en annen side, så kan dem jo bli litt kule på 240, hvis man har en god del turbogamp, også 3"hele veien, og kun den ene potta i enden :D 1224 er jo bare et enderør og ikke særlig pent, spør du meg. man ser jo ganske tydelig at det er smalt på ene siden.. ville hatt dual exhaust bak.. montert noe 1->2 og 2x potter.. hadde vært digg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Du har rett der Butcher, er derfor jeg vurderer å valse til noen plater og sveise enderør som går helt fra bakpotta for så å sveise det på sjøl. Blir nok 5 eller 6" får se litt :P hehe -Personlig foretrekker jeg kunne ett enderør, og det skal være stort og rundt, ikke sånn jalla med 4 små sugerør / ovalt enderør... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Du har rett der Butcher, er derfor jeg vurderer å valse til noen plater og sveise enderør som går helt fra bakpotta for så å sveise det på sjøl. Blir nok 5 eller 6" får se litt :P hehe -Personlig foretrekker jeg kunne ett enderør, og det skal være stort og rundt, ikke sånn jalla med 4 små sugerør / ovalt enderør... den jeg pastet ovenfor her, har 2.5" inn og kanskje 4-5" ut.. singelt uttak. for 400kr må den være greit kjøp?? man kan jo også ta ut den db-innsatsen, for banekjøring. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jupp, meget bra pris! Var gromt det :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Exclamation !!! Viktig Melding Fra Admin Til Medlemmene !!!Når dere lager en tråd' date=' må dere skrive en skikkelig topic/subjects! hvorfor? Dette gjør at de som du ønsker skal lese tråden din finner den fortere. det blir lettere å søke opp akkurat din tråd senere. du vil få fortere svar på spørsmålene dine. eks på dårlige topic/subjects ''sjekk denne'' ''fy faen'' ''nå er jeg drittlei'' ''trenger deler'' ''kul film'' ''har et problem'' dette gjør at det blir tungvindt å søke ta eks ''har et problem'' å innholdet er ''har et problem med hjullager på golf2'' sett ''har et problem med hjullager på golf2'' i subject dette gjør at andre kan svare deg fortere fordi dem ser problemstillingen med en gang, i stede for å måtte gidde å klikke seg inn på tråden bare fordi dem ikke vet innholdet. slike tråder med sånne topics går også fort i glemmeboka. det er lettere for DEG og andre som har problemet å søke opp. folk vil få bedre og mer nøyaktig søkeresultat på ''golf hjullager'' med skikkelig topic i stede for hvis dem må søke på ''har et problem'' regner med at alle forstår det! det tar deg noen sekunder ekstra å lage en mer fullstendig topic....noe som igjen gjør bilforumet så mye mye bedre over tid. dette er du og alle andre her tjent med!!! __________________ Bilforumet.net CREW Administrator - 2004 Audi A4 1.8T Quattro S-Line - 1991 Skyline R32 GT-R ( prosjektbil ) x- 1998 BMW 540 Touring x- 1993 mazda rx7 [/quote'] ............ Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 sett på akkurat den stylingen du vil, la det stå til og gå for akkurat det du har lyst til.. greit nok at eg syns det meste av styling til 240 e stygt, hvertfall av typen "ekstrem", men hvis folk prøver nye ting må det jo bli bra til slutt =) liker ikkje at alle har like biler, senket og feite felger bare.. edit: har sett gjennom de sidene no, e tynt med utvalg til 240 egentlig.. skal eg ha noe plastikk til 240, må det bli t-red fra plast o son.. ganske lik som 850-stylingen til spoilerkit.se, bare minus alt dritet de har satt nederst på fangerene.. kanskje blande litt, hvertfall t-red-frontfanger, hekkfangeren var litt egentlig finere på 850-look men den e litt for "ekstrem type-r turbo ptsj" nederst.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 en 240 skal ha ETT enderør. det skal vere STORT og BRUTALT.. mao lik enderøret som følger med JT 3".. gjerne litt større om du gidder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg